گزینه وزارت نیرو هنوز نهایی نشده است

گزینه وزارت نیرو هنوز نهایی نشده است
پنج‌شنبه 30 شهريور 1396 - 14:33

سرپرست وزارت نیرو گفت: در حال حاضر وزارت نیرو با سرپرست اداره می شود و در این شرایط نیز گزینه های متعددی برای این سازمان معرفی و مطرح می‌شود، اما تاکنون هیچ گزینه‌ای قطعی نشده است.

العالم- ایران/ اقتصادی 

ستار محمودی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص حضورش به عنوان وزیر در وزارت نیرو اظهار کرد: این مسئله هنوز قطعی و تاکنون هیچ گزینه‌ای اعلام نشده است، گرچه هنوز دو ماه فرصت باقی مانده تا وزیر نیرو رسما اعلام شود  اما به احتمال زیاد زمانی که رئیس‌جمهور از سفر بازگردد این مسئله سرعت پیدا می‌کند.

 

وی با بیان اینکه هیچ چیز در حال حاضر برای وزارت نیرو معلوم نیست، تاکید کرد: با توجه به اینکه وزارت نیرو، دستگاهی است که وزیر باید بهترین پارامترها را داشته باشد، لذا اگر از من بپرسند می‌گویم باید بهترین‌ها انتخاب شوند.

 

سرپرست وزارت نیرو  ادامه داد: نگاه رئیس‌جمهور این است که تا معرفی شدن کتبی وزیر به مجلس، آن را اعلام نکند، به همین دلیل همه فکرم را به طور کامل روی کار متمرکز کرده‌ام تا در این زمان مسئولیتی که بر عهده من گذاشته شده، به بهترین شکل انجام شود.

 

به گفته محمودی، وزارت نیرو در تابستان از نظر آب و برق به شدت زیر فشار بوده و در فصل تابستان نیز شرایط نسبت به سال‌های گذشته بسیار سخت تر شد که ناشی از افزایش مصرف و کیفیت پایین تجهیزات خنک‌کننده‌ که در اختیار مشترکان قرار دارد، است.

 

وی اظهار کرد: به غیر از تابستان در فصول دیگر نیز خیال ما راحت نیست. هر هفته جلسات آب و برق بدون استثنا برگزار می‌شود و تمام زوایای این دو حوزه به طور کامل مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. با توجه به حسایت وزارت نیرو لازم است که وزیر در این حوزه از بین افراد بسیار شایسته انتخاب شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها