دلیل اصلی انفجار در اطراف حرم حضرت معصومه مشخص شد

دلیل اصلی انفجار در اطراف حرم حضرت معصومه مشخص شد
پنج‌شنبه 30 شهريور 1396 - 16:52

ساعت 12 و نیم امروز ظهر انفجاری در یکی از واحدهای اقامتی نزدیک به حرم حضرت معصومه (س) در قم به وقوع پیوست.

العالم _ ایران / اجتماعی

ساعت 12 و نیم امروز ظهر انفجاری در یکی از واحدهای اقامتی نزدیک به حرم حضرت معصومه (س) در قم به وقوع پیوست که برخی در شبکه های اجتماعی از آن به عنوان خرابکاری یا بمب گذاری یاد کردند که صحت ندارد.

«حمید کریمی» سخنگوی آتش نشانی استان قم اعلام کرده است که گزارش حادثه در ساعت 12 و 24 دقیقه به آتش نشانی اعلام شد که در پی آن خودروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد:این انفجاز مهیب در مراحل اولیه موجب محبوس شدن چند تن شد که تاکنون 2 پسر 10 ساله و 16 ساله زنده از زیر آوار خارج شده اند که حال عمومی این ۲ تن خوب گزارش شده است.

علت حادثه سهل انگاری مسافر در استفاده از وسائل گازی عنوان شده است که با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی و امدادی مشکل خاصی غیر از تخریب این واحد اقامتی و همچنین مجروح شدن چند نفر حادث نشده است.

لازم به ذکر است در حال حاضر 7 آمبولانس اورژانس 115 قم به محل انفجاز گاز اعزام شده اند.

در برخی گزارش ها هم عنوان شده که حادثه انفجار در مهمان‌پذیر آفتاب که در حوالی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) واقع است بر اثر نشتی گاز به وقوع پیوسته است.

کریمی سخنگوی آتش‌نشانی قم، علت حادثه را ترکیدگی کپسول گاز در منطقه قدیمی آبشار قم بیان و اظهار کرده که ترکیدگی کپسول گاز سبب تخریب یک واحد مسکونی دو طبقه شده است که احتمال دارد چندین نفر در زیر آوار  محبوس شده باشند.

مشرق

 اسامی مصدومان این حادثه را اینجا بخوانید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها