انهدام سه دستگاه تانک سعودی ها در نجران

انهدام سه دستگاه تانک سعودی ها در نجران
پنج‌شنبه 30 شهريور 1396 - 18:43

یک منبع نظامی یمنی از انهدام سه دستگاه تانک متعلق به نظامیان سعودی در نقاط مختلفی از نجران خبر داد.

العالم - یمن

به گزارش خبرنگار العالم در یمن، یک منبع نظامی در این کشور گفت که نیروهای یمنی در منطقه "الشرفه" در نجران، یک دستگاه تانک "آبرامز"، را به وسیله یک بمب منهدم کردند.

یک دستگاه تانک دیگر متعلق به ارتش سعودی نیز در پادگان "رجلا" با شلیک یک فروند موشک هدایت شونده منهدم شد.

خبرنگار العالم همچنین گزارش داد نیروهای یمنی سومین تانک را در حین حرکت به سمت منطقه "المخروق" در نجران، با شلیک موشک هدایت شونده منهدم کردند.

علاوه بر اینها نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی امروز مواشع مزدوران متجاوز در منطقه "نهم" را مورد حمله قرار داده و خسارت ها و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.

یک منبع نظامی یمنی به شبکه العالم گفت یگان هایی از ارتش یمن و کمیته های مردمی مواضع مزدوران در "حریب نهم"، "الخانق"، "القتب"، "یام"، "القرن"، "النهدین" و "تباب العیاش" را مورد حمله قرار داده و ده ها تن از آنها را به هلاکت رسانده یا مجروح کردند. این منبع نظامی همچنین خاطرنشان کرد که پس از این حمله مزدوران متجاوز سلاح و ها تجهیزات خود را رها کرده و پا به فرار گذاشتند. ارتش یمن این سلاح ها را غنیمت گرفت.

در استان الجوف نیز با حمله سنگین ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع مزدوران سعودی در "المصلوب"، "المتون"، "خب" و "الشعف"، خسارت های سنگینی به مزدوران متجاوز سعودی وارد آمد.

یک منبع نظامی دیگر تصریح کرد که نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی با حمله غافلگیرانه به مواضع مزدوران در منطقه "التبه الغربیه" در "وادی وقز" در شهر "المصلوب"، تعدادی از آنها را به هلاکت رسانده یا مجروح کردند.

همچنین با حمله نیروهای یمنی به مواضع مزدوران سعودی در مناطق "الفیض" و "الورش" در شهر "المتون" تعدادی از آنها را کشته یا مجروح کردند.

ارتش و کمیته مردمی یمن همچنین با حمله به مواضع مزدوران در منطقه "صبرین" در شهر "خب و الشعف"، تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.

208

پربیننده ترین خبرها