سردار صفوی: با صبوری پاسخ رجزخوانی‌های ترامپ را می‌دهیم

سردار صفوی: با صبوری پاسخ رجزخوانی‌های ترامپ را می‌دهیم
يکشنبه 2 مهر 1396 - 13:44

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: ما همچنان با صبوری پاسخ رجزخوانی‌های دشمنان نادانی مثل ترامپ را که می‌خواهد کره را نابود کرده و ایران را به مسائلی که خود به آن مبتلا است، مبتلا کند، خواهیم داد.

العالم- ایران/ سیاسی 

سردار سید یحیی رحیم صفوی صبح امروز (یکشنبه) در آیین رونمایی از کتاب «همراه» که روایت همسر او از همراهی‌ها و زندگی مشترکشان در دوران دفاع مقدس است، گفت: قهرمانان حقیقی جنگ شهدای گمنام مظلوم دفاع مقدس و جانبازان بسیجی هستند؛ آنها که کمتر نام و نشانی از آنها وجود دارد.

وی ادامه داد: ما ریزه‌خوار تحفه 500 شهید و جانباز و آزاده سرافراز هستیم اما آیا بعد از 28 سال پس از پایان جنگ تحمیلی می‌توانیم الگوی دفاع مقدس را برای عبور از جنگ اقتصادی و فرهنگی به کار بگیریم و آیا می‌تواند کارکرد داشته باشد؟ قطعا.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا خاطر نشان کرد: همانطور که زنان از امام و شهدا حمایت کردند، قطعا جنگ بدون حمایت عاطفی و صبوری مجاهدت گونه زنان به پیروزی نمی‌رسید. حدود 2.5 میلیون نفر در جنگ شرکت کردند که اگر حمایت خانواده‌ها و زنان نبود، شدنی نمی‌شد.

صفوی تاکید کرد: ما همچنان با صبوری پاسخ رجزخوانی‌های دشمنان نادانی مثل ترامپ را که می‌خواهد کره را نابود کرده و ایران را به مسائلی که خود به آن مبتلا است، مبتلا کند، خواهیم داد و این مهم با همراهی قوای سه‌گانه، سپاه، ارتش و ایستادگی جوانان است که ما را به سربلندی و آزادی می‌رساند.

وی به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: اگر صبوری‌ها، شجاعت‌ها، ایمانها و مدیریت‌های زنان نبود، جنگ به این شکل پیش نمی رفت.

ایسنا 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها