سرلشکر باقری: پشت همه‌پرسی اقلیم کردستان رژیم‌صهیونیستی است / همکاری‌های مشترک زیادی با وزارت اطلاعات داریم

سرلشکر باقری: پشت همه‌پرسی اقلیم کردستان رژیم‌صهیونیستی است /
 همکاری‌های مشترک زیادی با وزارت اطلاعات داریم
دوشنبه 3 مهر 1396 - 19:39

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: مسئله همه‌پرسی در کردستان عراق توطئه است و پشت این مسئله رژیم‌صهیونیستی و استکبارجهانی قرار دارد.

العالم - ایران / سیاسی

پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات -- سرلشکر محمدحسین باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح روز دوشنبه (سوم مهر 96) در مراسم زیارت عاشورا و آئین بزرگداشت هفته دفاع مقدس، در جمع پرسنل و مدیران وزارت اطلاعات شرکت و سخنرانی کرد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح  جنگ تحمیلی را حادثه سنگینی برای کشور عنوان کرد و گفت: دشمنان بعد از همه حوادثی که برای جلوگیری از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایجاد کردند و به دنبال به زانو در آوردن نظام بودند در نهایت کشور را با تجاوز نظامی مواجه کردند و فرزندان این مرز و بوم  با اجرای عملیات‌های بزرگی به لطف پروردگار و برکت خون شهدا و نفس قدسی امام (ره) پیروزی در جنگ به ارمغان آمد.

وی از جمله درس‌های هشت سال دفاع مقدس را مراقبت از غافلگیر نشدن، مهلت نفوذ ندادن به دشمن و همراهی و همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی برای جلوگیری از تهدیدات عنوان کرد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح نقش و تاثیر خدمات وزارت اطلاعات در دفاع مقدس را برجسته و خوب توصیف و تاکید کرد: دستگاه اطلاعاتی اگر به دشمن مهلت نفوذ و عملیات ندهد برکات زیادی حاصل خواهد شد و نمونه همکاری‌های مشترک زیادی در این زمینه با وزارت اطلاعات داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مسئله همه پرسی در کردستان عراق را توطئه دانست و اظهار داشت: پشت این مسئله رژیم صهیونیستی و استکبارجهانی قرار دارد.

سرلشکر باقری با ابراز خوشحالی از ابقای حجت‌الاسلام علوی در وزارت اطلاعات اظهار داشت: نیروهای مسلح از همکاری وزارت اطلاعات برخوردار است و ما قدردان این همکاری و هماهنگی هستیم و در دوره مسئولیت آقای علوی این همکاری و هماهنگی‌ها بیشتر شد و ما اعلام می‌کنیم که مسیر ما مسیر هم افزایی است.

سرلشکر باقری در بدو ورود مورد استقبال حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات و جمعی از معاونان وزیر قرار گرف و سپس بر مزار شهدای گمنام حاضر شده و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

پربیننده ترین خبرها