تشدید جاسوسی صهیونیست ها درالجزایر

تشدید جاسوسی صهیونیست ها درالجزایر
پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 - 11:30

رژِيم صهيونيست فعاليت هاي رصد ماهواره اي بر فراز خاك الجزاير و جمع آوري اطلاعات از مراكز نظامي اين كشور را تشديد كرده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه العالم ماهواره هاي رژيم صهيونيستي از سال 2006 مراكز نظامي الجزاير را رصد كرده اند.
رژيم صهيونيستي در سال 2010 يك ماهواره جاسوسي اش را بر فراز خاك الجزاير جابجا كرد كه اين اقدام تحولي بزرگ در زمينه فعاليت هاي جاسوسي رژيم صهيونيستي عليه نيروها و مراكز نظامي الجزاير به شمار مي آيد.
روزنامه الخبر الجزاير در پايگاه اطلاع رساني اش نوشت كه دستگاه اطلاعاتي رژيم صهيونيستي تصاويري از پايگاه موشكي زمين به هوا در نزديكي الجزيره پايتخت اين كشور مخابره كرده است كه در آنها موشك هاي ساخت روسيه به چشم مي خورد.
اين روزنامه نوشت سايت نظامي مشهور ديونس ايبدات تصاوير تهيه شده توسط ماهواره جاسوسي ايروس پي از تأسيسات نظامي در برخي از شهرهاي الجزاير از جمله الجزيره، بومرداس و بليده را به همراه تصاويري از پايگاه هوايي در استان ام البواقي در شرق كشور منتشر كرد.
اين سايت كه به مراكز تصميم گيري در امريكا و انگليس نزديك مي باشد تصاوير دقيقي از يك پايگاه نظامي در اولاد فايت و پايگاه ديگري در الرغايه واقع در شرق الجزيره را منتشر كرده است.
به نوشته اين روزنامه الجزايري، تصاوير مذكور نشان مي دهد كه ماهواره هاي اسرائيلي حداقل از سال 2006 تاكنون اقدام به تصوير برداري از مراكز نظامي الجزاير كرده و تغييرات در آن را پيگيري كرده اند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها