میزبانی معراج شهدای تهران از پیکر مطهر شهید حججی+عکس و فیلم

سه شنبه 4 مهر 1396 - 10:13

پس از برگزاری مراسم استقبال با حضور خانواده شهید حججی، آحاد مختلف مردم و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری پیکر شهید حججی به معراج شهدای تهران شد.

العالم - ایران - سیاسی 

پیکر مطهر شهید محسن حججی ساعت 20:30 شب گذشته از طریق پایگاه هوایی قدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد تهران شد.در این مراسم با نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران و مارش نظامی از پیکر شهید حججی استقبال شد.

پس از برگزاری مراسم استقبال با حضور خانواده شهید حججی، آحاد مختلف مردم و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری پیکر شهید حججی به معراج شهدای تهران شد. در معراج شهدا پس از انجام مراحل قانونی ،پیکر مطهر شهید محسن حججی تحویل مسئولین سپاه پاسداران شد. همچنین بامداد امروز سه‌شنبه، چهارم مهر ماه 96 خانواده شهید حججی در معراج با پیکر او دیدار کردند. این مراسم وداع با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط مداح اهل بیت(ع) تا ساعتی ادامه داشت.

شهید محسن حججی یکی از نیروهای لشکر زرهی 8 نجف اشرف و از نیروهای فعال موسسه شهید احمد کاظمی بود. او اهل اصفهان و 25 ساله بود که در منطقه مرزی عراق و سوریه طی یورش داعش، اسیر و دو روز بعد از اسارت همچون سالار شهید اباعبدالله الحسین علیه السلام به درجه رفیع شهادت نائل شد. از این شهید بزرگوار یک فرزند دو ساله به یادگار مانده است.



منبع : تسنیم 

پربیننده ترین خبرها