اسماعیل هنیه: چرخ آشتی ملی به حرکت درآمده است

اسماعیل هنیه: چرخ آشتی ملی به حرکت درآمده است
چهارشنبه 5 مهر 1396 - 16:53

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که چرخ وحدت ملی و آشتی ملی به حرکت درآمده است.

العالم . فلسطین اشغالی

به نوشته مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه با ایراد نطقی در جریان تشییع جنازه شهید محمد حسان از مبارزان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس اظهار داشت که شهید محمد حسان در حالی ندای حق را لبیک گفت که چرخ آشتی ملی فلسطین به حرکت درآمده است و از درگاه احدیت مسئلت می داریم که این حرکت مایه خیر برای امت و ملت و آرمان فلسطین باشد.

وی ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت عملیات سلحشورانه "هدار ادار" که دیروز سه شنبه در شهر قدس به اجرا درآمد، گفت: تقدیر حق تعالی بر این بود شهادت محمد حسان با این عملیات تقارن پیدا کند، عملیاتی که به هلاکت سه نظامی اسرائیلی انجامید.

وی یادآور شد: این عملیات برگ زرینی دیگر در تاریخ مبارزات ملت فلسطین به شمار می رود، مبارزاتی که اشغالگران صهیونیست بهای سنگینی را به خاطر آن پرداخته اند.
وی ضمن تمجید از نقش آفرینی جوانان انتفاضه قدس، تاکید کرد که شرایط سخت و دشوار هرگز نمی تواند روحیه مقاومت و جهاد را در جوانان و نیروهای فلسطینی تضعیف کند.

گفتنی است که محمد حسان اسیر آزاده امروز چهارشنبه پس از عمری تحمل رنج و محنت های بیماری که ناشی  از شکنجه های دوران اسارتش در زندان اسرائیلی بود، به شهادت رسید. حسان 61 ساله بیش از 25 سال از عمرش را در زندان های صهیونیستی سپری کرد، وی پدر دو شهید بنام های نضال و عمار حسان است.

پربیننده ترین خبرها