قابلیت جدید توییتر هم مشخص شد

قابلیت جدید توییتر هم مشخص شد
پنج‌شنبه 6 مهر 1396 - 14:31

توییتر تصمیم گرفته است در قابلیتی جدید، محدودیت تعداد حروف هر پیام را از ۱۴۰ کاراکتر به ۲۸۰ کاراکتر برساند.

العالم - گوناگون 

طبق اعلام توییتر، از این پس قرار است طول توییت‌هایی که کاربران در تایم لاین توییتر خود مشاهده می‌کنند، نزدیک به دو برابر شود.

توییتر اعلام کرده که در حال اجرای آزمایشی توییت‌های ۲۸۰ کاراکتری است که نسبت به محدودیت قبلی آن، نزدیک به دو برابر شده است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا پیام‌های طولانی‌تری را به دوستان، آشنایان و بطور کلی جهان اطراف خود مخابره کنند.

بر اساس تحقیقات و نظرسنجی‌های گسترده‌ای که توسط تیم‌های متخصص توییتر صورت گرفت، بسیاری از کاربران توییتری از محدودیت تعداد حروف و کاراکترها در پیام‌های ارسالی خود شکایت داشته و همواره بسیاری از آنها خواستار افزایش این محدودیت بوده‌اند. حالا با این خبر منتشر شده توسط توییتر، بطور قطع می‌توان گفت آن دسته از کاربرانی که به دنبال افزایش محدودیت کاراکترهای این شبکه اجتماعی بوده‌اند، بسیار خشنود و خوشحال خواهند شد.

این در حالی است که محدودیت پیشین کاراکترها در هر پیامی در این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار، ۱۴۰ کاراکتر بوده است. بنابراین کاربران در گذشته مجبور بودند بارها و بارها پیام‌های خود را بازنویسی و ویرایش کنند و همین سبب می‌شد سوءتفاهم‌ها و مشکلات بسیاری پیش بیاید.
 

توییتر به منظور جلوگیری از رخ دادن این گونه مشکلات، تصمیم گرفته است محدودیت کاراکتر در پیام ها را برطرف کرده و آن را افزایش دهد. البته این امر برای تمامی زبان‌ها صادق نیست به‌عنوان مثال، میانگین طول توییت کاربران زبان ژاپنی به ندرت به ۱۴۰ کاراکتر می‌رسد چراکه در برخی زبان‌ها، افراد می‌توانند پیام خود را در قالب تعداد کاراکتر کمتری بیان کنند. 

منبع : ایسنا

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها