سرکرده نفاق شیوخ عرب را به سرکوب قیام ها دعوت کرد

سرکرده نفاق شیوخ عرب را به سرکوب قیام ها دعوت کرد
پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 - 19:09

مسعود رجوي سرکرده گروهک تروريستي منافقين با ارسال پيام براي برخي شيوخ کشورهاي عرب منطقه آنان را به سرکوبي قيام ها دعوت کرد و آن را مقدمت تغييرات اساسي در خاورميانه دانست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم پایگاه " ندای حقیقت " اعلام کرد ، براساس گزارش رسيده به نقل از برخي محافل نزديك به جريان ... و العراقيه از اوايل سال جديد ميلادي از سوي ستاد هدايت سازمان در پاريس و برخي كشورهاي اسكانديناوي به گروهي از مزدوران با سابقه و كد دار عراقي سازمان نفاق ماموريت داده شده تا با استفاده از كانالهاي مشخص (احتمالا رابطين سرويسهاي اطلاعاتي )پيام سركرده منافقين را به شيوخ يادشده برسانند .

براساس این گزارش سركرده نفاق درپيام خود ضمن اشاره به تحولات اخير در منطقه، فشار نظامي برسوريه و حمايت همه جانبه از نيروهاي اپوزيسيون و تغيير رژيم دراين كشور را مقدمه تغييرات اساسي در خاورميانه و تضعيف وبراندازي جمهوري اسلامي ايران قلمداد نموده است .

فشار بر دولت عراق براي جلوگيري از تعطيلي پايگاه تروريستي اشرف و عرضه ديگر باره اين فرقه براي خيانت به وطن در قبال كمك و حمايت ازسازمان براي مبارزه با برون رفت از بحران كنوني مهمترين خواسته سركرده منافقين بوده است

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها