آیا تصویر قلیانی پرسپولیسی‌ها فتوشاپی‌ است؟

آیا تصویر قلیانی پرسپولیسی‌ها فتوشاپی‌ است؟
جمعه 7 مهر 1396 - 10:03

جنجال تصویر قلیان در دستی دو بازیکن پرسپولیس و تکذیب آنها اولین چالش قلیانی فوتبال ایران نیست.

العالم _ ایران / ورزشی

این اولین بار نیست که صدای قل قل قلیان برای فوتبال ایران دردسر می شود و بی تردید آخرینش هم نخواهد بود. حتی در خارج از ایران هم این استعمال دخانیات از بالوتلی گرفته تا خیلی های دیگر با چالش روبرو بوده است.

در همین فوتبال خودمان ، برای همین تیم پرسپولیس و تیم ملی امید ماجرای قلیان کشیدن حتی به برنامه 90 کشیده شد و رسوایی بزرگی به همراه داشت. جنجال بازیکنانی که رفته بودند قلیان کشیدند و حتی پولش را نداده بودند تا رسوایی ایجاد شود.

کافی است تنها سرچی بزنید اسم خیلی از ستاره های فوتبال را تا حتما عکسی با قلیان از خیلی های شان ببینید. اصلا زدن قهوه خانه که شغل مورد علاقه خیلی های شان است. از فرهاد کاظمی گرفته تا افشین پیروانی ، سیاوش اکبرپور ، حنیف عمران زاده ، یحیی گل محمدی ، امیر قلعه نویی ، مهدی رحمتی و حتی علی دایی.

خود علیرضا منصوریان تعریف می کرد در اوایل دهه 80 وقتی کاپیتان استقلال قلعه نویی بوده ، او مچش را در حین قلیان کشیدن گرفته بوده.

در اردوی پیش فصل تیم وقتی سرمربی قبل از هرچیز به کاپیتانش گفته بوده مراقب تیم باشد چون شنیده جوانترهایش گاهی قلیان می کشند و کاپیتان قول داده بود مراقب همه باشد! قلعه نویی او را تعقیب کرده بوده و در یکی از جگرسراهای کشتارگاه قلیان را دستش دیده بوده .

 در استقلال باز هم از آن اتفاق ها افتاده بود. در همان سال چند بزرگتر تیم ، در فصلی که تیم قهرمان شد ، در اردوی میان فصل تیم ، در کیش درحال قلیان کشی بودند که سرمربی وارد اتاق شان شده بود.

شاید صادقانه ترین روایت درباره قلیان کشی را مهدی کیانی گفته باشد. اینکه گاهی تفننی می کشد. تقریبا قلیان که از موارد ممنوعه نیست را خیلی از فوتبالیست ها می کشند و هر بار اما کتمانش می کنند و این کتمان شان است که جنجالی می شود. کار به تعقیب و گریز می کشد!

یکباره تصویری مثل تصویر احمدزاده و کامیابی نیا منتشر می شود. کاری که سبب می شود او دست به تکذیب بزند. استوری بگذارد و بعد حتی خودش هم استوری اش را پاک کند!

خیلی از بچه های گرافیست مطبوعاتی بعد از دیدن تصاویر ، با توجه به کیفیت عکس و شرایط قرار گیری نی های قلیان ، احتمال فتوشاپ بودن تصاویر را خیلی کم دانسته اند .

خبرآنلاین

ماجرای قلیان‌کشی استقلالی‌ها بعد از باخت سنگین به العین

 

قلیان کشی پرسپولیسی ها در دبی

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها