واکنش تند کی روش به محرومیت طارمی

واکنش تند کی روش به محرومیت طارمی
جمعه 7 مهر 1396 - 17:30

سرمربی تیم ملی فوتبال نسبت به محرومیت 4 ماهه مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس واکنش نشان داد.

العالم _ ایران / ورزشی

کارلوس کی‌روش پیش از شروع نخستین تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران حاضر  شد و درباره محرومیت مهدی طارمی اظهار  کرد: امروز تلاش کردم با جزییات بیشتر از کل قضیه مطلع شوم اما به شخصه فکر می‌کنم اتفاقی که با محرومیت طارمی افتاد برای اعتبار بین‌المللی فوتبال ایران شرم‌آور است و ضربه بزرگی به اعتبار بین‌المللی فوتبال ایران وارد کرد. قطعا از این اتفاق خود طارمی، هواداران، باشگاه پرسپولیس و تیم ملی نیز متضرر می‌شوند.

وی ادامه داد: در چند ماه آینده باید تلاش خود را بیشتر کنیم از لحاظ روحی و آمادگی فنی جهت حضور در دیدارهای بین‌المللی او را آماده نگه داریم. این اتفاق در سال 2017 عجیب و شرم‌آور بود و یک نفر باید مسئولیت این اتفاق را قبول کند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که باشگاه پرسپولیس به دنبال دریافت حکم موقت برای استفاده از این بازیکن در مسابقه برگشت مقابل الهلال است که می‌تواند در آینده باعث از دست رفتن جام‌جهانی برای طارمی شود، تصریح کرد: تصمیمات باشگاه‌ها به من ارتباطی ندارد و از این اتفاقات نیز چیزی نمی‌دانم و تاکید می‌کنم به تیم ملی ارتباطی ندارد اما هر اتفاقی که بیفتد باید از لحاظ روحی و آمادگی فنی طارمی را آماده نگه داریم و اجازه نمی‌دادیم این اتفاق می‌افتاد.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها