عبد الملک الحوثی: در مقابل طرح‌های آمریکا و قدرت‌های تکفیری در منطقه ایستاده‌ایم

عبد الملک الحوثی: در مقابل طرح‌های آمریکا و قدرت‌های تکفیری در منطقه ایستاده‌ایم
شنبه 8 مهر 1396 - 17:24

رهبر انصارالله یمن، با تأکید بر وحدت گروههای یمنی گفت که جنبش انصارالله جلوی طرح‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه ایستاده است.

العالم - یمن 

سید «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن، در سخنان امروز خود به مناسبت عاشورای امام حسین (ع) با تأکید دوباره بر مقاومت در برابر آمریکا و اسرائیل، همه گروههای یمنی را به وحدت دعوت کرد.

به گزارش شبکه المیادین، وی در ابتدا گفت: از این حضور گسترده در مراسم راهپیمایی عاشورا در صنعاء تشکر می‌کنم.

در برابر طرح‌های آمریکایی و قدرت‌های تکفیری در منطقه ایستاده‌ایم و بر موضع خود در حمایت از مردم فلسطین در مواجهه با اسرائیل تأکید می‌کنیم؛ همچنین همواره در کنار نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین هستیم.

الحوثی افزود: تمام گروهها و نیروهای مبارز در مقابل دشمن را به همبستگی و اتحاد و شکست تلاش‌های دشمن برای ایجاد تفرقه دعوت می‌کنم.

رهبر انصارالله یمن در این باره ادامه داد: از نقش قبائل یمنی در حفظ اتحاد و همبستگی کمال قدردانی را دارم و باید مراقب تلاش‌های دشمن برای ضربه زدن به همزیستی اجتماعی باشیم. مقامات رسمی در شورای عالی سیاسی و دولت باید تمام تلاش خود را برای راه‌اندازی مؤسسات حکومتی به کار گیرند.

وی  از مردم یمن نیز خواست تا جبهه‌های جنگ را پشتیبانی کنند و هر آن‌چه در توان دارند را برای مقابله با دشمن به کار گیرند.

 

پربیننده ترین خبرها