فراخوان برگزاری تظاهرات حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم در «الدراز»

فراخوان برگزاری تظاهرات حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم در «الدراز»
شنبه 8 مهر 1396 - 21:35

هم زمان با فرا رسیدن روز عاشورای حسینی، جنبش جوانان الدراز خواستار برگزاری تظاهرات «لبیک یا حسین» در حمایت از آیت‌الله «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین شد.

العالم - بحرین

جنبش «شباب الدراز» (جوانان الدراز) که از گروه‌های انقلابی در این منطقه محاصره شده است، خواستار برگزاری تظاهرات در روز یکشنبه در حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم شد.

این گروه مشارکت گسترده همه در تظاهرات روز یکشنبه به منظور تأکید بر احیای مراسم عاشورایی و پایبندی به مفاهیم انقلاب علیه ظالمان را مورد تأکید قرار داد.

طبق گزارش وبگاه «البحرین الیوم»، جنبش مذکور برگزاری این تظاهرات را «تظاهرات فدایی» به نشانه آمادگی مردمی برای ادامه جانفشانی و فداکاری علیه تجاوزات و جرایم آل خلیفه برشمرد.

دولت بحرین با سلب تابعیت و محاکمه آیت‌الله عیسی قاسم رهبر شیعیان و انقلابیون این کشور از ماه ژوئن سال گذشته میلادی (خرداد 1395) منطقه الدراز محل سکونت این عالم برجسته جهان اسلام را به محاصره امنیتی در آورده و با قرار دادن ایشان در اقامت اجباری، اقامه نماز جمعه شیعیان را نیز طی این مدت به توقیف در آورده و از ورود امام جمعه و نمازگزاران به مسجد امام صادق (ع) در این منطقه ممانعت بعمل می‌آورد.

فارس

پربیننده ترین خبرها