ماجرای سامان قدوس و بی‌معرفتی فدراسیونی‌ها

ماجرای سامان قدوس و بی‌معرفتی فدراسیونی‌ها
دوشنبه 10 مهر 1396 - 08:19

فدراسیون هیچ واکنشی نسبت به ماجرای سامان قدوس نشان نداد.

العالم _ ایران / ورزشی

چند روز پیش،سامان قدوس ستاره لیگ فوتبال سوئد با انتخابی ارزشمند، تیم ملی فوتبال ایران را برای ادامه فوتبال ملی خود انتخاب کرد.

قدوس که از پدر و مادری ایرانی در سوئد به دنیا آمده بود، به اردوی قبلی تیم ملی دعوت شده بود اما به تازگی در لیست تیم ملی سوئد هم قرار گرفت و به این تیم هم دعوت شد.

او با توجه به دو تابعیتی بودنش می توانست یکی از دو کشور ایران یا سوئد را برای فوتبال ملی اش انتخاب کند و در حالی که پیشنهاد سوئدی ها کاملا هم جدی بود، قدوس در اقدامی تحسین برانگیز ایران را به عنوان تیم ملی خود انتخاب کرد. انتخابی که در فضای مجازی و بین هواداران فوتبال ایران بازخورد مثبتی داشت اما بازهم جای خالی مسئولین و فدراسیون نشین ها به وضوح در این قضیه دیده می شد.

مسئولان رده بالای فدراسیون بدون توجه به حساسیت و اهمیت این انتخاب، هیچ تقدیری از سامان به عمل نیاوردند و حتی پیام دلگرم کننده و حمایتی ای خطاب به او صادر نکردند.

البته این رویه فدراسیون چندان هم ناآشنا نیست زیرا خداحافظی ملی پوشان با سابقه هم معمولا با هیچ تقدیر و پیامی از جانب فدراسیون مواجه نمی شود و به نظر می آید این کج سلیقگی ها در فدراسیون فوتبال امری طبیعی است. 

خبرآنلاین

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها