درگیری دستیار برانکو با سعودی ها تایید شد!

درگیری دستیار برانکو با سعودی ها تایید شد!
دوشنبه 10 مهر 1396 - 11:45

عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره ادعای برخی رسانه‌های عربستانی درباره گزارش‌درگیری یکی از دستیاران برانکو در بازی الهلال توضیحاتی ارائه داد.

العالم _ ایران / ورزشی

شاهین رحمانی گفت: AFC به منظور وجود نظم و امنیت بیشتر تصمیم گرفته است، در فصل آینده رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال2018 هرتیم یک مسئول امنیتی داشته باشد تا امنیت و نظم بیشتری در این بازی ها حکم فرما باشد.

شاهین رحمانی عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره ادعای برخی رسانه‌های عربستانی درباره گزارش‌درگیری یکی از دستیاران برانکو از سوی ناظر بازی الهلال و پرسپولیس و محرومیت و جریمه احتمالی باشگاه پرسپولیس گفت: بله این موضوع صحت دارد و درگیری بین یکی از دستیاران برانکو با یکی از اعضای باشگاه الهلال ایجاد شده که فیلم آن نیز وجود دارد اما موضوع و بحث خارق العاده و عجیبی در این بازی پیش نیامده است، در تمامی بازی های لیگ قهرمانان آسیا ناظر بازی در گزارش ارائه شده به کنفدراسیون فوتبال آسیا موارد مختلفی از این قبیل و سایر مواردی که به لحاظ قانونی ایراد به آن وارد است را گزارش می کنند.

وی در ادامه افزود: این گزارش‌ها ابتدا به بخش حقوقی کنفدراسیون می رود و اگر لازم باشد، ناظر توضیحات بیشتری ارائه می کند و پس از آن اگر نیاز باشد گزارش به کمیته انضباطی AFCمی رود و کمیته انضباطی هم بر اساس قوانین رای خود را صادر خواهد کرد.

خبر ورزشی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها