استقرار دفاتر سازمان ثبت احوال در مرزها همزمان با اربعین

استقرار دفاتر سازمان ثبت احوال در مرزها همزمان با اربعین
يکشنبه 16 مهر 1396 - 09:34

سخنگوی سازمان ثبت احوال از استقرار دفاتر این سازمان در مبادی ورودی و خروجی مرزهای عراق و ایران همزمان با مراسم اربعین خبر داد و گفت: قرار است استعلام‌های مورد نیاز زائران در بدو ورود به مرزها از طریق ثبت احوال صورت گیرد.

العالم- ایران/ اجتماعی 

سیف‌الله ابوترابی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده از  سوی سازمان ثبت احوال کشور برای تسریع در روند خدمات به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده قرار است در مبادی ورودی و خروجی مرزهای رسمی دفاتری برای ارائه خدمات از سوی سازمان راه اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: این دفاتر با هماهنگی سایر دستگاه‌های فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و تا پایان مراسم اربعین در مرزها مستقر خواهند بود.

ابوترابی در خصوص نوع خدمات دفاتر در مرزها بیان کرد: در این بخش قرار است استعلام‌های مورد نیاز سایر بخش‌ها به صورت انلاین در کمترین زمان ممکن در اختیار دستگاه‌ها قرار بگیرد ضمن اینکه تمهیداتی هم برای افرادی که فاقد شناسنامه هستند در نظر گرفته شده است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال افزود: در مراسم امسال بنا داریم از تجربیات سال‌های گذشته استفاده کنیم و خدماتی که مورد نیاز هموطنان است بدون فوت وقت و در یک زمان مشخص در اختیار آنها قرار گیرد.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها