خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد؛

توافق داعش برای خروج از «رقه»

توافق داعش برای خروج از «رقه»
دوشنبه 17 مهر 1396 - 10:05

واحد موسوم به «هماهنگی عناصر مسلح» در سوریه از توافق داعش برای خروج از شهر رقه در شمال این کشور در روزهای آینده خبر داد.

العالم - سوریه

خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه گفت: واحد هماهنگی عناصر مسلح از وجود توافقی بین گروه موسوم به «نیروهای سوریه دموکراتیک» و گروه داعش برای خروج عناصر داعش از شهر رقه در روزهای آینده خبر داد.

وی تصریح کرد: این واحد افزود که براساس توافق، عناصر مسلح سلاح های خود را زمین گذاشته و شهر رقه را ترک خواهند کرد. این گروه درعین حال محل عزیمت عناصر داعش را مشخص نکرد.

خبرنگار العالم گفت: واحد هماهنگی عناصر مسلح گفت که نیروهای سوریه دموکراتیک از همه خبرنگاران مستقر در داخل شهر رقه خواسته اند که برای حفظ جان خود ظرف 24 ساعت این شهر را ترک کنند.

نیروهای سوریه دموکراتیک مورد حمایت آمریکا هستند، خبر دیگر از سوریه حاکی است که سه گروه مسلح موسوم به «هیئت تحریر الشام» و گروه «احرار الشام» و «فیلق الشام» در ریف شمال غربی شهر ادلب به جان هم افتاده اند.

درگیریها بین «هیئت تحریر الشام» از یک سو و گروه «احرار الشام» و «فیلق الشام» از سوی دیگر است و «هیئت تحریر الشام» شهرک ارمناز در ریف ادلب را بعد از این درگیریها به کنترل خود در آورده است.

6

پربیننده ترین خبرها