روزنامه معاریو گزارش داد؛

همکاری‌های نظامی و اطلاعاتی اسرائیل با کشورهای عربی !

همکاری‌های نظامی و اطلاعاتی اسرائیل با کشورهای عربی !
دوشنبه 17 مهر 1396 - 15:00

روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که اسرائیل با کشورهای عربی همکاری‌های نظامی و اطلاعاتی دارد که رسانه‌ای نمی‌شوند.

العالم-فلسطین اشغالی

روزنامه «معاریو» چاپ فلسطین اشغالی گزارش داد که کشورهای عربی مانند مصر و امارات عربی متحده، با رژیم صهیونیستی همکاری‌های نظامی و امنیتی دارند.

بر این اساس، همکاری‌های مذکور شامل به اشتراک گذاری اطلاعات محرمانه، شرکت در عملیات‌های نظامی و خرید و فروش تسلیحات می‌باشد.

به نوشته وبگاه «میدل ایست مانیتور» این روزنامه همچنین از رزمایش هوایی مشترک رژیم صهیونیستی و مصر تحت پوشش رزمایش با نیروهای هوایی یونان و قبرس خبر داد.

«یوسی ملمان» نویسنده این گزارش نوشت که رژیم صهیونیستی از کنترل و نظارت نظامی بر دستگاه قضایی استفاده می‌کند تا پوشش رسانه‌ای این همکاری‌های مشترک و روابط طولانی مدت اسرائیل با اعراب را محدود کند.

وی همچنین تاکید کرد که همکاری نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و تبادلات تسلیحاتی اعراب با اسرائیل شامل بسیاری از کشورهای عربی می‌شود که با این رژیم روابط رسمی دیپلماتیک ندارند.

ملمان با بیان اینکه کشورهای عربی علنی شدن این روابط و همکاری‌ها را به شدت خطرناک می‌دانند، افزود که آنها تمام تلاششان را می‌کنند تا این ارتباطات را پنهان کنند.

وی در ادامه نوشت بیشتر شدن همکاری‌ها و روابط مصر با اسرائیل، درپی حضور گروه تروریستی داعش در شبه‌جزیره سینا است و بخش اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی نیز جزئیاتی از فعالیت‌های داعش در این منطقه را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

فارس

پربیننده ترین خبرها