سرلشکر جعفری:

ترامپ مطمئن باشد که ما با وزارت خارجه و دولتمان یک دل هستیم

 ترامپ مطمئن باشد که ما با وزارت خارجه و دولتمان یک دل هستیم
دوشنبه 17 مهر 1396 - 19:41

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر یکسان بودن جهتگیری دیپلماتیک و دفاعی جمهوری اسلامی ایران، خطاب به رئیس جمهوری آمریکا گفت:«آقای ترامپ مطمئن باشند که ما با وزارت امور خارجه و دولت مان یکی هستیم و دل هایمان یکی است.»

العالم _ ایران / سیاسی

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری شامگاه امروز - دوشنبه - در خاتمه نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: در اعلام مواضع علیه دشمنان و دشمنی های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران هماهنگی در همه بخش های کشور وجود دارد؛ هرچند ممکن است بیان آنها با هم تفاوت داشته باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهارداشت: توان مناسبی در عرصه های سیاسی، دفاعی و اجتماعی کشور وجود دارد. 

سرلشکر جعفری با اشاره به مواضع وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: این مواضع را بخش های دفاعی و امنیتی نیز دارند اما ممکن است نوع گویش و بیان ها متفاوت باشد.

وی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی نیز به خوبی مطلع هستند که همه مسئولان نظام در دفاع از آرمان ها، ارزش ها، اقتدار ملی و توان دفاعی و امنیتی همدل و همزبان هستند اما ممکن است نوع گویش هایشان متفاوت باشد.

وی افزود: ما  نمی‌توانیم ادعا کنیم تمام اهداف انقلاب را محقق کردیم و باید دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب را تفکیک کنیم و دقت کنیم که دستاوردهای انقلاب را صادقانه به مردم تبیین کنیم و اهدافی را که به آنها نرسیدیم، به مردم بگوییم.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه در بعد دستاوردهای خارجی جمهوری اسلامی به قدرت بزرگ منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده و توانسته است تا زمینه ساز بیداری اسلامی در منطقه شود، اظهار داشت: در بعد داخلی با اینکه شاهد پیشرفت‌هایی بوده‌ایم با این حال کم‌کاری ها و غفلت‌های زیادی صورت گرفته و در بعد  داخلی نتواسته ایم آنچنان که باید آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را تجلی ببخشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: مردم علی‌رغم برخی قصورها در حوزه اجرای اهداف داخلی، باز هم نظام اسلامی را دوست دارند و باید مشارکت آنها را بیش از پیش جدی بگیریم و برای مردم نقش قائل شویم.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها