نیروهای آل‌خلیفه سر مردم را هدف قرار می‌دهد

نیروهای آل‌خلیفه سر مردم را هدف قرار می‌دهد
دوشنبه 29 اسفند 1390 - 17:58

دبير جمعيت پرستاران بحرين هشدار داد، نيروهاي آل‌خليفه در حمله به تظاهرات مسالمت آميز مردم، به عمد سرشهروندان را هدف قرار مي دهند.

" ابراهيم الدمستاني " روز دوشنبه در گفت و گو با شبكه العالم اظهار داشت : در مدت كمتر از 48 ساعت دستكم دو شهروند بحريني بر اثر استنشاق گازهاي سمي و خفه كننده به شهادت رسيدند، و اين مساله سبب خشم فراگير مردم بحرين شده است.

وی افزود: نيروهاي رژيم آل خلیفه همچنان به تجاوزات خود ادامه مي دهند و در آخرين مورد از اين تجاوزات ، تشييع كنندگان پیکر شهيد جعفر الموالي را پس از به خاك سپردن پيكر سركوب کردند.

الدمستانی خاطرنشان کرد: دیروز نيروهاي رژيم به مساجد بحريني يورش برده و در آخرين مورد به مسجد صعصعه بن صوحان صحابي پيامبر حمله ور شدند.

الدمستاني با اشاره به اينكه دیروز سالگرد انهدام تنديس اللولوه در ميدان شهداي بحرين بود ، گفت : اين تنديس كه در آن زمان به بهانه روان سازي ترافيك تخريب شد، اما امروز به نماد انقلاب ، عزت و كرامت ملت بحرين تبديل شده است.

وي با بيان اينكه تجاوزها ضد مردم مناطق مورد غضب رژيم همچنان ادامه دارد،فاش كرد:  نيروهاي رژيم آل خليفه به عمد سر شهروندان را هدف قرار مي دهند، تا بتوانند تلفات بيشتري از شهروندان بگيرند.

دبير جمعيت پرستاران بحرين تاكيد كرد: دادستاني بحرين تاكنون هيچ يك از قاتلاني كه بيش از 70 شهروند بحريني را به شهادت رسانده اند ، محاكمه نكرده است و هر بار كه شهروندي به دست نيروهاي امنيتي به شهادت مي رسد ، داستاني جعلی براي توجيه اين كشتار می بافد.

 

19-13:51

26



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها