رییس کمیته فلسطین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

مسأله فلسطین باید نمونه اعلای مبارزه حق علیه باطل باشد

سه شنبه 18 مهر 1396 - 14:31

دکتر خامه یار با بیان اینکه قدس مهمترین مسأله جهان اسلام است، گفت: مسأله فلسطین باید نمونه اعلای مبارزه حق علیه باطل باشد.

العالم - فلسطین اشغالی

دکتر "عباس خامه یار"، که در کنفرانس "آزادسازی قدس و فلسطین" سخن می گفت تصریح کرد که مسأله فلسطین و موضوع قدس باید بخشی از فرهنگ ما شود.

خامه یار گفت: ما از کودکی با مسأله فلسطین درگیر بوده ایم و کودکان و نسل های بعدی ما نیز با این مسأله زندگی خواهند کرد. مسأله فلسطین باید نمونه اعلای مبارزه حق علیه باطل باشد.

وی تأکید کرد: مسأله فلسطین، مسأله اصلی و محوری سیاست خارجی ایران و موضوع اصلی در تمام کنفرانس ها و نشست ها بوده است.

خامه یار تصریح کرد: همه می دانند که ما بهای حمایت از آرمان فلسطین را می پردازیم؛ محاصره اقتصادی که بیش از 4 دهه گریبانگیر ایران شده است و تهدیدهای آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و نیز حمله های امپراتوری رسانه ای غرب علیه ایران، همه و همه در همین راستا بوده است.

رییس کمیته فلسطین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: باید صفوف خود را یکی کرده و در دام توطئه های رسانه ای آمریکا نیفتیم.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین مسأله، مسأله قدس و فلسطین است.

گفتنی است کنفرانس دو روزه "آزادی قدس و فلسطین" در روزهای دوشنبه و سه شنبه 9 و 10 اکتبر در هتل "کارلتون" شهر "شاه علم" در ایالت "سلانگور" مالزی برگزار می شود.

 این کنفرانس با عنوان کنفرانس "دفاع و آزادسازی مسجد الاقصی و فلسطین" با حضور و سخنرانی دکتر عباس خامه یار، رییس کمیته فلسطین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران در حال برگزاری است.

این کنفرانس با تلاش مشترک شورای مشورتی سازمان اسلامی مالزی (مابیم)، سازمان جهانی رفاه مردم در مالزی (سجاگات)، دبیرخانه اتحادیه علمای مسلمان و تشکل مدنی شهروندان بین المللی برگزار شده است.

نمایندگانی از گروه های فلسطینی حماس و فتح و دیگر سازمان های جامعه مدنی در این کنفراس حضور دارند.

هدف از برگزاری این کنفرانس دو روزه دستیابی به طرحی استراتژیک و هماهنگ شده برای دفاع و آزادی نهایی مسجدالاقصی و فلسطین است.

208

پربیننده ترین خبرها