رزمایش پاراگلایدری ارتش کره شمالی برای نفوذ به مواضع کره جنوبی و آمریکا

رزمایش پاراگلایدری ارتش کره شمالی برای نفوذ به مواضع کره جنوبی و آمریکا
چهارشنبه 19 مهر 1396 - 15:10

نیروهای ویژه کره شمالی رزمایشی برای تمرین نفوذ به پایگاه‌های کره جنوبی و آمریکا از طریق استفاده از پاراگلایدر برگزار کردند.

العالم-آسیا

به گزارش روزنامه اکسپرس، یک مقام وزارت دفاع کره جنوبی گفت که در کشورش در این باره نگرانی‌هایی وجود دارد چون رادارهای این کشور در شب به سختی می‌توانند هر گونه حمله پاراگلایدری را تشخیص دهند.

وی ادامه داد: من معتقدم که نیروهای ویژه کره شمالی با منابع محدود خود از روش‌های جالبی برای نفوذ در کره جنوبی استفاده کنند.

در این رزمایش تیم‌هایی از نیروهای دریایی، هوایی و زمینی ارتش کره شمالی حضور دارند.

پاراگلایدر یکی وسیله عملیاتی در دسترس برای حمله است. سربازان کره شمالی به راحتی می‌توانند با استفاده از پاراگلایدر ماموریت خود را انجام دهند.

این رزمایش در حالی انجام می‌شود که تنش‌ها در شبه جزیره کره بسیار افزایش یافته است.

روز گذشته، خبرگزاری یونهاپ کره‌جنوبی به نقل از یک منبع در وزارت دفاع این کشور گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در سفری که ماه آینده میلادی به کره‌جنوبی خواهد داشت، احتمالا به منطقه غیرنظامی شده واقع در مرز دو کره نیز می‌رود.

ترامپ به تازگی توئیتی علیه کره‌شمالی منتشر کرده است. او در پیام تهدیدآمیز جدید خود علیه کره‌شمالی گفت: کشورمان در طول ۲۵ سال گذشته تعامل ناموفقی با کره‌شمالی داشته است، که میلیاردها دلار هزینه داشت و سودی حاصل نشد. در مورد کره فقط یک چیز جواب می‌دهد!

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها