واکنش احمدی نژاد به صحبت های ضد ایرانی ترامپ

واکنش احمدی نژاد به صحبت های ضد ایرانی ترامپ
شنبه 22 مهر 1396 - 12:52

درپی اظهارات جاه طلبانه و بی منطق رئیس جمهور آمریکا ، احمدی نژاد پیامی خطاب به ملت ایران داد.

العالم - ایران / سیاسی

دولت بهار -- درپی اظهارات جاه طلبانه و بی منطق رئیس جمهور آمریکا ، احمدی نژاد در پیامی خطاب به ملت ایران، با اشاره به ایستادگی مقتدرانه دولتهای نهم و دهم دربرابر مستکبران جهانی تاکید کرد که اگر بنا بود با این رفتارهای دولت آمریکا تغییری در جغرافیا، فرهنگ، مواضع و جایگاه کشور و ملت ایران به وجود آید، چه بسا، قدرت‌های چپاولگر بزرگتری در تاریخ بودند که همین آرزو ها را با خود به گور بردند.

متن این پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

«اللّهمّ عجّل لوليّك الفرج والعافيه والنّصر واجعلنا من خير انصاره و اعوانه والمستشهدين بين يديه»

ملت شریف و بزرگوار ایران

سلام و درود خداوند منان بر یکایک شما مردان و زنان ایران زمین ، از شمال سبز اندیشه تا جنوب گرم مهر و خلیج همیشه فارس و از شرق طراوت عشق تا غرب صلابت غیرت و همه انسانهای آزادی خواه ، مهرورز ، صلح جو و عدالت طلب در سراسر جهان باد! که دل در گرو عشق و سر به مهر عقل دارند.

یک بار دیگر آقای ترامپ با بیان سخنان زیاده طلبانه ، تفرقه جویانه و از سر تکبر و نفرت ، عمق روحیه برتری جویی و استکباری خود و هم قطارانش را به نمایش گذاشت.

ملت تمدن آفرین ایران بر اساس آموزه های آسمانی و تجربیات تاریخی خود دریافته است که تکبر در برابر متکبر عین تواضع است زیرا نرمش و خشوع در برابر دشمنان متکبّر و خودخواه ، موجب گستاخی و جری شدن و توسعه دایره ادعاهای ناعادلانه و غیر قانونی آنان خواهد شد.

بر همین اساس فرزندان خدوم شما در دولت های نهم و دهم ، با اتکاء به حمایت های بی نظیر مردمی ، در دفاع از حقوق مسلّم ملت با استحکام و اقتدار در برابر مستکبران جهانی ایستادند و با تدبیر و هوشمندی ، آنان را از دست اندازی به حقوق ملت ایران بازداشتند.

مواضع دولت آمریکا بار دیگر نشان داد که آنان نسبت به عظمت ، توانایی و اقتدار ذاتی ملت ایران جاهل و در کسب معرفت نسبت به شایستگی های الهی- انسانی ایرانیان کاهل اند.

آنان گمان می برند که با جنگ روانی و ارعاب عده‌ای اندک ، راه را برای تسلیم ملّت ، اخذ امتیازات تاریخی و محدود کردن همیشگی سقف پرواز و رشد ایرانیان باز کنند، لکن اگر بنا بود با این رفتارها تغییری در جغرافیا، فرهنگ، مواضع و جایگاه کشور و ملت ایران به وجود آید، چه بسا قبل از آنان ، قدرت‌های چپاولگر بزرگتری در تاریخ بودند که همین آرزو ها را داشتند اما با خود به گور بردند.

تردید ندارم که ملت بزرگ و هوشمند ایران با بهره مندی از عنایت ها ، هدایت ها و ادعیه خاصه حضرت ولی عصر (ع)‌، با وحدت و همدلی و اتکاء به ذخایر عظیم مادی ، معنوی و انسانی خود این مقطع تاریخی را با عزت و موفقیت پشت سر می گذارد و همه تهدید‌ها را به فرصت های بی بدیل برای ادامه حرکت در مسیر پیشرفت و سرافرازی تبدیل خواهد کرد.

از حضرت احدیت سلامتی و عزت و موفقیت ملت گرانقدر ایران و رهبری معظم انقلاب را مسئلت دارم.

محمود احمدی نژاد

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها