رهبر انصارالله یمن:

امارات در جنوب یمن سناریوهای آمریکایی را اجرا می‏‌کند

امارات در جنوب یمن سناریوهای آمریکایی را اجرا می‏‌کند
شنبه 22 مهر 1396 - 22:20

رهبر جنبش انصاراللله یمن با بیان اینکه جنوب یمن به تمام معنی کلمه زیر سلطه استعمار قرار دارد، اعلام کرد که امارات در جنوب یمن در حال اجرای سناریوهای آمریکا است.

العالم _ یمن

«عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن سخنرانی خود به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زید بن علی (ع) را آغاز کرد.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد: طغیان اموی نقطه تاریکی در تاریخ امت دارد که رویکردهای منفی آن تا به امروز ادامه دارد. طغیان اموی از ابتدا سناریوی ضد اسلامی داشت. ستمگران و ظالمان دوره اموی با محاربه با امام علی(ع) به جنگ علیه اسلام شتافتند.

سید عبدالملک الحوثی افزود: از مظاهر جنگ امویان علیه اسلام، آتش زدن کعبه و هتک حرمت به مسجد النبی است و حملات آمریکایی و سعودی نمونه ای از آن طغیانی است که امت دوره اموی به آن دچار شده بودند.

وی در ادامه به تحولات یمن و حملات متجاوزانه ائتلاف سعودی اشاره کرد و گفت: امارات اکنون در جنوب یمن چه اقدامی انجام می دهد؟ مگر آنکه سناریوهای استعمارگرانه آمریکا را اجرا می کند؟

عبدالملک الحوثی افزود: جنوب یمن به تمام معنی کلمه زیر سلطه استعمار قرار دارد. وی خطاب به مزدوران سعودی و اماراتی گفت: شما در جایگاه خیانتکارانی هستید که به انگلیس اشغالگر پیوستند.

رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که تلاش اشغالگران اکنون این است که بر مناطق استراتژیک در یمن سیطره یابند و ثروت های این کشور را به یغما ببرند.

پربیننده ترین خبرها