قطعنامه بی ارزش صهیونیستها درباره فلسطین

قطعنامه بی ارزش صهیونیستها درباره فلسطین
يکشنبه 6 فروردين 1391 - 04:56

غزه (العالم) يکي از رهبران جنبش جهاد اسلامي با كم اهميت دانستن قطعنامه شوراي حقوق بشر سازمان ملل براي تحقيق درباره شهركسازي صهيونيست ها در كرانه باختري گفت: اين اقدام براي فلسطيني ها كه اشغالگران با يهودي سازي، توسعه طلبي و اشغالگري، از سرزمينشان چيزي براي آنها باقي نگذاشته اند، فاقد ارزش و بي اهميت است.

"احمد مدلل"  روز یکشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم اظهار داشت: قطعنامه شوراي حقوق بشر سازمان ملل برای تحقيق درباره شهركسازي صهيونيست‌ها بسيار ديرهنگام صادر شده است، و با توجه به اشغال اراضي فلسطيني و تبديل آنها به شهرك‌هاي صهيونيستي و ادامه يهودي سازي بيت المقدس و كرانه باختري، تأثير زيادي نخواهد داشت؛ و ملت فلسطين از اين اقدام بهره چنداني نخواهند برد و به آن اهميت چنداني نخواهد داد.

مدلل افزود: انتظار فلسطيني ها بسيار بيشتر از قطعنامه شوراي حقوق بشر است. زيرا سياست اشغال و مصادره اراضي و تروريسم و ارعاب همچنان از سوي صهيونيست ها ادامه دارد، و اشغالگران با روش هاي مختلف، اراضي كرانه باختري را مصادره كرده و فلسطيني ها را در داخل بخش هاي مجزا در داخل آن به محاصره در آورده اند.

وي تأكيد كرد: حقوق فلسطيني‌ها كاملا تباه شده است، و جز به وسيله مقاومت نمي توان آن را بازپس گرفت. زيرا دشمن زبانی جز زور را نمی فهمد.

مدلل همچنين خواستار فشار بين المللي عليه صهيونيست ها با هدف متوقف كردن شهرك سازي و تجاوزات مستمر شهرك نشينان به فلسطيني ها و اراضي و مقدسات آنها شد.

اين عضو ارشد جهاد اسلامي فلسطين موضع امريكا در حمايت از رژيم صهيونيستي را به شدت محكوم كرد و اظهار داشت: آمريكا در مسأله فلسطين بي طرف نيست و فلسطيني ها هرگز به آن اعتماد نكرده اند. زيرا اين كشور هرگز حامي مظلومان نبوده و همواره از جلادان صهيونيستي حمايت كرده است.

احمد مدلل با درخواست از امت اسلامي براي مقاومت در برابر دشمن صهيونيستي گفت: نزاع با رژيم صهيونيستي، نزاع بر سر بقاست نه اختلاف بر سر مرزها. از سوي ديگر امريكا به اشغالگران كمك و زمينه را براي تشديد جناياتش عليه فلسطيني ها فراهم مي كند.

 

MKH-23-20:49



پربیننده ترین خبرها