واکنش وکیل مدافع بابک زنجانی نسبت به اظهارات قاضی مقیسه

واکنش وکیل مدافع بابک زنجانی نسبت به اظهارات قاضی مقیسه
سه شنبه 25 مهر 1396 - 16:19

وکیل مدافع بابک زنجانی نسبت به اظهارات قاضی مقیسه در پانزدهمین جلسه دادگاه دو متهم نفتی مبنی بر اینکه بابک زنجانی در مواجهه حضوری با دو متهم دیگر پرونده گفته بود که پول دارد، اما یک ریال هم نمی‌دهد، واکنش نشان داد.

العالم _ ایران / سیاسی

رسول کوهپایه‌زاده در واکنش با اظهارات قاضی مقیسه گفت: در جلسه‌ای که زنجانی به عنوان مطلع در دادگاه حضور داشت به من به عنوان وکیل مدافع وی  اجازه حضور در جلسه را ندادند و بعد از جلسه هم رسانه‌ها خبری بر این مبنا منتشر نکردند؛ لذا به عنوان وکیل مدافع بابک زنجانی و مطلع از اقدامات موکلم برای بازگرداندن بدهی وزارت نفت، هضم این اظهارات از سوی موکلم سخت است و گفتن چنین حرفی از کسی که می‌داند بحث مرگ و زندگی‌اش مطرح و جانش در گرو پرداخت پول است، بعید است!

وی افزود: از هر انسان نرمالی گفتن چنین حرفی بعید است به خصوص کسی که چهار سال پیش، از قبل از صدور رأی قطعی، وکالت رسمی می‌دهد و همه اموال خود را به شرکت نفت واگذار می‌کند. به خصوص اینکه زنجانی می‌داند در دادنامه قطعی دیوان عالی کشور آمده اگر بدهی را پرداخت کند از تخفیف برخوردار و مشمول ماده 114 قانون مجازات می‌شود.

کوهپایه زاده گفت: کسانی که کارهای زنجانی را پیگیری می‌کنند بر تمهید شرایط برای پرداخت بدهی تاکید دارند؛ ضمن اینکه شرکای خارجی برای پرداخت مبلغ بدهی اعلام آمادگی کردند و ما همچنان منتظریم شرکت نفت این قرارداد را بپذیرد و اقدام کند و از مطالبه سود که متضمن تشریفات اداری و قضایی است، فعلا خودداری کند اما هنوز جوابی دریافت نکردیم البته ممکن است در جایی خارج از دادگاه، در حالت نامساعد روحی و عصبانیت، صحبتی مطرح شده باشد اما اراده و عمل وی خلاف این مسئله را نشان می دهد.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها