کشف ویدیوی جنایتکار تولوز دردفتر شبکه قطری

کشف ویدیوی جنایتکار تولوز دردفتر شبکه قطری
چهارشنبه 9 فروردين 1391 - 05:18

منابع در پليس فرانسه اعلام کردند، پليس قضايي به تصاوير ويديويي قاتل شهر تولوز که به دفتر شبکه قطري الجزيره در پاريس ارسال شده بود، دست يافته است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، این منابع تأکید کردند، این تصاویر ویدیویی مربوط به عملیات مختلف قتل است که از سوی "محمد مراح" تصویر برداری شده بود.

به گفته این منابع، این تصاویر ویدیویی کاملا واضح است، و هفته قبل بوسیله یک فلش به دفتر الجزیره قطر در پاریس ارسال شده بود.

بازرسان پلیس مبارزه با تروریسم و پلیس قضایی دوشنبه گذشته این تصاویر را از دفتر الجزیره قطر در پاریس به دست آورده، و بررسی و تحلیل آن را آغاز کرده اند.

هنوز هویت شخصی که این تصاویر را ارسال کرده، مشخص نشده است.

میدل ایست آنلاین به نقل از منابع خود تأکید کرد، بازرسان پس از رفتن به دفتر الجزیره قطر این تصاویر را دریافت کرده و اظهارات برخی از کارمندان را ثبت کردند.

بر اساس این گزارش، قاتل تولوز همه جنایتهای خود را با دوربین کوچکی تصویر برداری کرده بود.

 

"مارین لوپن" نامزد جبهه ملی فرانسه درانتخابات ریاست جمهوری پس از این حادثه با هشدار درباره رشد افراطی گری دراین کشور، درخصوص حمایت مالی قطر از این موضوع اظهار نگرانی کرد.

لوپن با متهم کردن قطر به حمایت از اسلامگرایان افراطی در فرانسه، تأکید کرد که پیش از این نیز درباره اقدامات قطر در کمک به اسلامگرایان در لیبی و سرمایه گذاری های گسترده این کشور در مناطق حاشیه ای پایتخت فرانسه هشدار داده است.

لوپن همچنین دستگاه اطلاعاتی فرانسه را به کوتاهی در زمینه کنترل خطر افراطی گری در این کشور متهم کرد.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها