بشار اسد با اعضای تیم ملی فوتبال این کشور دیدار کرد

بشار اسد با اعضای تیم ملی فوتبال این کشور دیدار کرد
دوشنبه 1 آبان 1396 - 18:30

رئیس جمهوری سوریه در دیدار با قهرمانان ملی فوتبال این کشور گفت همه موفقیت هایی که دراین شرایط حاصل می شود، موفقیت های بزرگ تری را به دنبال دارد و آن ، موفقیت نیروهای مسلح سوریه است که اگر فداکاری های آنان نبود، هیچ یک از ما قادر به دستیابی به هیچ موفقیتی نبودیم، و حتی وطنی نداشتیم که بخواهیم درباره موفقیت های آن صحبت کنیم.

العالم - سوریه 

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از سوریه، بشار اسد در دیدار با اعضای تیم ملی فوتبال این کشور و اعضای کادر فنی و اداری این تیم، پیروزهای مستمر این تیم در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال 2018 را تبریک گفت.

بشار اسد افزود: موفقیت هایی که تیم ملی فوتبال به آن دست یافته است، پیش  از اینکه یک موفقیت ورزشی باشد، نشانه خوبی است مبنی براینکه، نبرد تروریست ها علیه سوریه که از چند سال پیش آغاز شده است، نه تنها از عزم و اراده سوری ها نکاسته، بلکه اقتدار و اراده آنان را تقویت کرده است.

رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد بهبود وضعیت تیم ملی فوتبال در سایه شرایط سختی که کشور با آن مواجه است، به خودی خود، موفقیت به شمار می رود و باید با تکیه براین موفقیت پیش رفت و به بهبود این وضعیت ادامه داد تا موفقیت های بیشتری نیز حاصل شود.

بشار اسد افزود: این موفقیت ودیگر موفقیت هایی که سوری ها در زمینه های مختلف کسب کرده اند، درصورتیکه موفقیت های ارتش و نیروهای مسلح درمقابله با تروریست ها نبود، و نیز درصورتیکه مقاومت مردم سوریه در برابر تروریست ها نبود، حاصل نمی شد.

دراین دیدار، بازیکنان تیم ملی فوتبال سوریه و کادر فنی و اداری این تیم نیز از بشار اسد به علت توجه به آنان و تیم ملی تشکر و ابراز امیدواری کردند که بتوانند درآینده به موفقیت های بیشتری نائل شوند.

اعضای تیم ملی فوتبال سوریه گفتند که تشویق آنان از سوی مردم سوریه در ذهن آنان باقی است وآن ها با روحیه قوی دراین مسابقات شرکت می کنند.

215

پربیننده ترین خبرها