شرط بوفون برای خداحافظی فوتبال

شرط بوفون برای خداحافظی فوتبال
سه شنبه 2 آبان 1396 - 18:37

کاپیتان یوونتوس و تیم ملی ایتالیا پس از دریافت کسب عنوان بهترین دروازه‌بان سال جهان از انگیزه خود برای به پایان رساندن دوران بازیگری‌اش با کسب یک افتخار بزرگ گفت.

العالم - گوناگون

جام جم آنلاین -- جان لوئیجی بوفون شب گذشته پس از کسب عنوان بهترین سنگربان فوتبال جهان در سال 2017 در مراسم معرفی برترین‌های فوتبال جهان در لندن، تأکید کرد که می‌خواهد دوران بازیگری‌اش را با بردن یک جام بزرگ مانند لیگ قهرمانان اروپا یا جام جهانی به پایان برساند.

بوفون 40 ساله پیش از اطلاع از اینکه مراسم فیفا مترجم زبان ایتالیایی دارد، چند جمله‌ای با زبان انگلیسی برای حضار صحبت کرد و گفت: فکر می‌کنم امشب مجبورن انگلیسی صحبت کنم، البته خودم هم می‌خواهم سعی کنم به انگلیسی صحبت کنم. من بسیار خوشحالم چون برای دروازه‌بانی در سن و سال من دریافت چنین جایزه‌ای یک افتخار بزرگ است.

بوفون افزود: من به کسب این جایزه افتخار می‌کنم اما می‌خواهم بابت آن از باشگاه، از سرمربی‌ام و از هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم چون آنها باعث شدند که من این جایزه ببرم. می‌خواهم از همه افرادی که به من رأی دادند تشکر کنم. فکر می‌کنم که سال گذشته برای یوونتوس و من سال فوق‌العاده بود، هرچند در اروپا به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم. امسال اما من امیدوارم که بتوانیم در یوونتوس و تیم ملی بازی‌های بهتری ارائه کنیم چون من می‌خواهم در صورت امکان با کسب یک افتخار فوق‌العاده به کارم در فوتبال پایان دهم.

بوفون از بین سه نامزد نهایی کسب عنوان سرمربی سال، سرمربی‌اش در یوونتوس، ماسیمیلیانو آلگری را به عنوان نفر اول انتخاب کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها