خبرنگار العالم در عراق گزارش داد؛

پیشروی نیروهای مشترک عراقی در غرب الانبار/ آزادی 3 منطقه و یک فرودگاه در غرب الانبار / ضربه سنگین به تروریست های داعش

پیشروی نیروهای مشترک عراقی در غرب الانبار/ آزادی 3 منطقه و یک فرودگاه در غرب الانبار / ضربه سنگین به تروریست های داعش
پنج‌شنبه 4 آبان 1396 - 12:33

ستاد اطلاع رسانی الحشد الشعبی عراق از پیشروی سریع این نیروها به همراه نیروهای امنیتی در عملیات آزادسازی شهر القائم خبر می دهند.

العالم - عراق

ستاد اطلاع رسانی الحشد الشعبی اعلام کرد نیروهای الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراق منطقه «جباب» در غرب الانبار را از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد کرده و پرچم عراق را در آنجا برافراشتند.

این نیروها پس از آن با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش عراق، فرودگاه نظامی «سعد» را در جنوب القائم آزاد کردند.

به گزارش خبرنگار العالم در عراق به نقل از ستاد اطلاع رسانی الحشد الشعبی، نیروهای امنیتی عراقی به همراه نیروهای الحشد الشعبی با برخورداری از پشتیبانی جنگنده های ارتش دره های «وادی النصر، وادی عبید، وادی الاغر، وادی الحلقوم و وادی جحیش» را در محور جنوبی شهر القائم آزاد کرده و خسارات و تلفات سنگینی به گروه تروریستی داعش وارد کردند.

ستاد اطلاع رسانی نیروهای مشترک عراقی در خبری تکمیلی اعلام کرد، اداره تحقیقات کشاورزی و ایستگاه اچ 1و پایگاه هوایی اچ2 در غرب الانبار را به تصرف خود درآوردند.

گفتنی است؛ حیدر العبادی امروز 26 اکتبر 2017 با صدور این فرمان، نیروهای مسلح عراق را به حمله به آخرین پایگاه تروریسم در عراق و آزادسازی شهرهای القائم و راوه و روستاها و آبادی های غرب الانبار فراخوانده است.

208

پربیننده ترین خبرها