مراکز پناهجویان در برلین مهاجران را به فحشا وادار می کنند

مراکز پناهجویان در برلین مهاجران را به فحشا وادار می کنند
پنج‌شنبه 4 آبان 1396 - 22:28

تلویزیون «زد دی اف» آلمان اعلام کرد که در شهر برلین برخی از مهاجران از طریق کارکنان امنیتی مراکز پذیرش مهاجران، به فحشا کشیده می شوند.

العالم ـ اروپا

به گزارش یورو نیوز، تلویزیون «زد دی اف» آلمان روز سه شنبه گزارش داد که شواهدی را به دست آورده است که نشان می دهد در شهر برلین برخی از مهاجران از طریق کارکنان امنیتی مراکز پذیرش مهاجران، به مراکز فحشا معرفی می شوند تا برای کسب درآمد به تن‌فروشی بپردازند.

به گفته «زد دی اف» شبکه‌ای از افراد متخلف در برخی از مراکز پذیرش مهاجران بوجود آمده است که نگهبانان نیز با آنها همکاری دارند.

بنا بر این گزارش پارک مشهور تیرگاردن در برلین، به یکی از مراکز اصلی این شبکه‌های فحشا تبدیل شده است. عموما مهاجران جوان و نوجوان زیر سن قانونی و همچنین کسانی که درخواست پناهندگی‌شان رد شده است، از عمده هدف‌های شبکه‌های فحشا هستند.

بسیاری از مهاجران به پول نیاز دارند؛ برخی از آنها مجبورند برای خانواده‌هایشان پول بفرستند و تن‌فروشی تنها کاری است که می توانند انجام دهند. گروهی نیز به قاچاقچیان بدهکارند.

نگهبانان با پناهندگان جوان ملاقات کرده و آنها را متقاعد می کنند که فحشا را بپذیرند. یکی از نگهبانانی که با این شبکه‌ها مشارکت دارد، می گوید که برای هر مهاجر آمادۀ به این کار ۲۰ یورو دریافت می کند.

اگرچه اقدام مهاجران به فحشا پیش از این نیز وجود داشته است اما این واقعیت که شبکه‌های فحشا اکنون به مراکز پذیرش پناهندگان که تحت نظر مسئولان دولتی است نفوذ کرده اند، از نظر بسیاری تکان دهنده است.

سازمان ملل متحد در ماه سپتامبر اعلام کرد که بیش از ۷۵ درصد از مهاجران جوانی که به اروپا می آیند با مشکلاتی همچون کار اجباری، سوء استفاده جنسی، ازدواج کودکان و دیگر اشکال بهره‌برداری غیرقانونی مواجه هستند.

تن‌فروشی در آلمان رایج است اما اجبار به فحشا، فحشای نوجوانان زیر سن قانونی و قاچاق انسان غیرقانونی است و بنا بر گزارش سازمان‌های فعال در امور بشردوستانه، شمار مهاجران جوانی که در آلمان درگیر فحشا شده اند، رو به افزایش است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها