همایش روسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه در مسکو

همایش روسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه در مسکو
جمعه 5 آبان 1396 - 15:43

سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه روز گذشته با روسا و مدیران ۱۴ دانشگاه برتر کشور که برای شرکت در سومین همایش دانشگاه های برتر ای آن و روسیه به مسکو سفر کرده اند دیدار و گفتگو کرد.

العالم- ایران/ سیاسی 

به نقل از کانال مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه، در این دیدار که با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو برگزار شد، سفیر ایران در روسیه با اشاره به برگزاری دوره های قبلی این همایش که با خلاقيت سفارت ایران در روسیه و با هدف نهادینه سازی ارتباطات دانشگاهی و نخبگان دو کشور برگزار شده است، گسترش روابط علمی- دانشگاهی دو کشور را لازمه توسعه و پیشرفت روابط دو ملت و دولت دانست. 

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و دکتر نیلی رئیس دانشگاه تهران نیز در سخنانی با قدردانی از خلاقیت سفارت در برگزاری این همایش و ایجاد پل ارتباطی مستقیم بین دانشگاهیان و نخبگان دو کشور، بر بهره برداری بهینه از این بستر ایجاد شده تاکید کردند.

سومین همایش روسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه امروز و به میزبانی دانشگاه دولتی مسکو(لومونوسف) با حضور روسای دانشگاه های تهران، صنعتی شریف، علم و صنعت، علامه طباطبایی، خواجه نصیر، شهید بهشتی، الزهرا، تربیت مدرس، تبریز، شیراز، اصفهان و صنعتی اصفهان و مدیران دانشگاه های فردوسی و امیر کبیر برگزار مي شود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها