معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان:

آمریکا حزب الله را به تروریسم متهم می کند چرا که عامل ثبات در لبنان است

آمریکا حزب الله را به تروریسم متهم می کند چرا که عامل ثبات در لبنان است
شنبه 6 آبان 1396 - 09:57

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در واکنش به اظهارات و تحریم‌های آمریکا علیه این جنبش اعلام کرد همه اینها به این خاطر رویکرد مقاومتی حزب‌الله است.

العالم - لبنان

«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد اظهارات مقامات آمریکایی علیه حزب‌الله به دلیل آن است که این جنبش از خلال سه‌گانه «ارتش، ملت و مقاومت» در قدرت و استقلال لبنان نقش داشته و مانع آن شده که لبنان در معرض سوءاستفاده طرح‌های عربی و بین‌المللی قرار بگیرد.

بر اساس گزارش «رأی‌الیوم»، شیخ قاسم افزود: حزب‌الله به نان روزانه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و دولت وی تبدیل شده است (سوژه ثابت در سخنان آمریکایی‌هاست) آمریکا، حزب‌الله را به تروریسم متهم و علیه آن تحریم وضع می‌کند همه اینها به این خاطر است که حزب‌الله موفق به آزادسازی خاک (لبنان) شده و طرح اسکان‌دادن دائمی (فلسطینی‌‌‌ها) در لبنان را تعطیل کرده و افق‌ها را برای آزادسازی فلسطین باز کرده است.

وی ادامه داد حزب‌الله موفق به حمایت از ثبات و استقرار سیاسی و امنیتی شد و این در حالی است که برخی در لبنان با دلخوش کردن به  آمریکا و اسرائیل ، به حزب‌الله حمله می‌کنند و گمان می‌کنند پس از شکست‌های پی‌در‌پی پروژه مقاومت،  قایق سوراخ ترامپ آنها را نجات خواهد داد.

پربیننده ترین خبرها