ترفند ترامپ برای انحراف افکار عمومی از دخالت روسیه در انتخابات

ترفند ترامپ برای انحراف افکار عمومی از دخالت روسیه در انتخابات
شنبه 6 آبان 1396 - 18:22

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه در تلاش برای انحراف افکار عمومی از پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری کشورش، از رشد تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در دوره زمامداری خود تعریف و تمجید کرد.

العالم ـ آمریکا

ترامپ به جای واکنش نشان دادن به اخباری درخصوص طرح اتهام ها در پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در حساب کاربری توییترش چنین نوشت: گزارش های بسیار کمی در مورد ارقام بالای تولید ناخالص داخلی منتشر شد.
ترامپ تولید ناخالص داخلی آمریکا را رقمی سه درصدی برشمرد و گفت که این رقم به رغم خسارات ناشی از توفان های روی داده در این کشور، عالی است.
تحلیل گران انتظار داشتند نرخ رشد تولید ناخالص داخلی در نتیجه توفان های دریایی در آمریکا به حدود 2.5 درصد برسد، اما رقم سه درصدی از سطح انتظارها فراتر رفت.
اخبار مربوط به رشد تولید ناخالص داخلی آمریکا در حالی منتشر شد که شبکه تلویزیونی سی ان ان شامگاه جمعه گزارش داد که رابرت مولر مسئول رسیدگی به پرونده مداخله احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است افرادی را در ارتباط با این پرونده متهم کند و به دادگاه بکشاند. هنوز مشخص نیست چه کسانی در این کیفرخواست هدف قرار خواهند گرفت.
به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری آمریکا در عین حال در توییت دیگری از جیمی کارتر رئیس جمهوری اسبق آمریکا به دلیل حمایتش از وی تشکر کرد و نوشت: سخنان خوب پرزیدنت جیمی کارتر درباره من و نحوه رفتار بد مطبوعات (اخبار جعلی) با من را بخوانید. متشکرم آقای رئیس جمهوری.
جیمی کارتر پیشتر گفته بود که رسانه ها با ترامپ، نسبت به روسای جمهوری سابق آمریکا، رفتاری سختگیرانه تر دارند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها