حسین‌زاده در مخالفت با وزیر پیشنهادی علوم:

غلامی نمی‌تواند وضعیت فعلی دانشگاه‌ها را مدیریت کند

غلامی نمی‌تواند وضعیت فعلی دانشگاه‌ها را مدیریت کند
يکشنبه 7 آبان 1396 - 11:07

نماینده مردم نقده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نارضایتی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان از ریاست منصور غلامی در این دانشگاه گفت: غلامی نمی‌تواند وضعیت فعلی دانشگاه‌های کشور را مدیریت کند.

العالم-ایران/سیاسی

عبدالکریم حسین‌زاده نماینده مردم نقده در مجلس شورای اسلامی در جلسه رأی اعتماد نمایندگان مجلس به منصور غلامی وزیر پیشنهادی علوم گفت: ما باید نوعی از مدیریت را اعمال کنیم که انتخاب‌های ما بیشترین تأثیر را داشته باشد در حالی که انتخاب فردی که دانشجویان دانشگاه همدان از مدیریت وی رضایت ندارند در وزارتخانه‌ای که بیشترین حاشیه را دارد نمی‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی افزود: آیا چنین ناکارآمدی‌ای سبب عدم مشروعیت مدیریتی برای یک وزیر در مجموعه وزارت علوم نخواهد شد؟ در حال حاضر جایگاه وزارت علوم در ساختارهای جهانی کجاست؟ من از شما نمایندگان مجلس سوال می‌کنم که آیا اگر شما در مدیریت اجرایی کشور مسئول بودید منصور غلامی را برای چه سمتی انتخاب می‌کردید؟ برخی افراد فرماندار خوبی هستند ولی امکان استاندار شدن ندارند.

حسین‌زاده ادامه داد: دائماً از وضعیت بحرانی کشور و منطقه صحبت می‌کنیم ولی در انتخاباتمان افرادی را انتخاب می‌کنیم که نمی‌توانند در جایگاه درستی باشند، شخصی که در مدیریت دانشگاه همدان نارضایتی دانشجویان را رقم زده است آیا می‌تواند وزیر علوم باشد؟ آیا این شخص می‌تواند نارضایتی دانشجویان را برطرف کند؟

وی افزود: به منظور تأمین خواسته‌های جامعه مدنی و مطالبات به حق مردمی که پای صندوق رأی آمده‌اند از نمایندگان می‌خواهم که به غلامی رأی ندهند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها