افشای فساد شاهزاده اصلاح طلب سعودی

افشای فساد شاهزاده اصلاح طلب سعودی
چهارشنبه 16 فروردين 1391 - 13:52

برادر شاه سعودي که خود را در عربستان از طرفداران اصلاحات ريشه اي در اين کشور مي داند، پس از افشاي دستيابي او به يک قطعه زمين 20 ميليون متر مربعي، اين زمين را حق خود دانست.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "طلال بن عبدالعزیز" تأکید کرد که قطعه زمین 20 میلیون متر مربعی را در قبال طلبهایش از دولت سعودی دریافت کرده است.

در بیانیه امروز دفتر شاهزاده طلال بن عبدالعزیز آمده است: رسید تحویل قطعه زمینی به مساحت بیش از 20 میلیون متر مربع به شاهزاده طلال، مربوط به طلبکاری طلال از دولت سعودی است .. این معامله پس از فروش یک منزل مسکونی شاهزاده به نفع دولت و ناتوانی دولت در پرداخت قیمت نقدی فروش منزل صورت گرفته است.

این بیانیه طلال بن عبدالعزیز پس از آن اعلام گردید که گزارشهایی در عربستان در خصوص سند قطعه زمینی به مساحت حدود 22 میلیون متر مربع منتشر شد .. در این گزارشها تأکید شده است که این قطعه زمین برای اسکان حدود 40 هزار شهروند عربستانی کافی است.

طلال بن عبدالعزیز در عربستان همواره خود را بعنوان فردی معرفی می کند که خواستار تحقق اصلاحات ریشه ای است. طلال پدر میلیاردر معروف "ولید بن طلال است".

غصب اراضی و سلطه سعودی ها و خاندان حاکم بر زمین های قابل سکونت در عربستان از بارزترین مشکلات مردم این کشور است.

بر اساس آمار غیر رسمی، حدود 70 درصد از شهروندان عربستانی مسکن شخصی ندارند.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها