یک شهید و 2 مجروح در درگیری اشرار با ماموران انتظامی در خراسان جنوبی

یک شهید و 2 مجروح در درگیری اشرار با ماموران انتظامی در خراسان جنوبی
يکشنبه 7 آبان 1396 - 23:15

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در درگیری ماموران انتظامی با اشرار مسلح در محدوده شهرستان خوسف، یکی از ماموران انتظامی به شهادت رسید و 2 تن دیگر مجروح شدند.

العالم - ایران / 

ایرنا -- سردار مجید شجاع شامگاه یکشنبه افزود: عصر امروز با دریافت خبری مبنی بر تردد اشرار و قاچاقچیان مسلح در کویر شهرستان خوسف، تیم های عملیاتی فرماندهی انتظامی این شهرستان برای بررسی موضوع اعزام شد. 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی اظهار کرد: یکی از تیم های خودرویی اعزام شده در مناطق کویری شهرستان خوسف با اشرار مسلح روبرو شده که در درگیری صورت گرفته یکی از کارکنان پایور فرماندهی انتظامی این شهرستان بر اثر اصابت گلوله اشرار به درجه رفیع شهادت نائل شده و دو تن دیگر مجروح شدند. 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مجروحان این درگیری با اورژانس هوایی به مرکز استان منتقل شدند و عملیات تعقیب اشرار کماکان ادامه دارد. 
وی از رسانه ها خواست اخبار موثق را از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان دریافت کنند و افزود: اخبار منتشر شده در فضای مجازی فاقد اعتبار خواهد بود. 
به گزارش ایرنا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به همراه جمعی از مسئولان نیز با حضور در بیمارستان از طرف استاندار با مجروحان این حادثه دیدار کردند. 
مرکز شهرستان خوسف در 35 کیلومتری بیرجند است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها