ادامه تلاش برای مهار آتش در رگ‌سفید

ادامه تلاش برای مهار آتش در رگ‌سفید
دوشنبه 8 آبان 1396 - 00:26

تلاش ها برای مهار حریق در میدان نفتی رگ سفید همچنان ادامه دارد.

العالم - ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تمامی نیروهای فنی، امدادی و آتش نشانی در محل حادثه حضور و در تلاش برای مهار و خاموش کردن حریق هستند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران گفت: این حادثه در ساعت 13 و 35 دقیقه،حادثه آتش سوزی در مجاورت کارخانه رگ سفید 2، به دلیل فوران گاز چاه شماره 147 که دکل حفاری شماره 95 شرکت ملی حفاری در آنجا مستقر بود، به وقوع پیوست.

معین فر افزود: متاسفانه در این حادثه 3 تن از کارکنان شرکت ملی حفاری جان سپردند و سه نفر از مجروحان نیز به بیمارستان منتقل شدند.

وی همچنین از  آماده باش بیمارستان صنعت نفت امیدیه، آغاجاری و گچساران و بیمارستان و اورژانس هوایی گچساران برای خدمت رسانی به مجروحان حادثه خبر داد و ادامه داد: تاکنون سه نفر از مجروحان به بیمارستان صنعت نفت آغاجاری منتقل شدند.

به گفته حاضران دکل ۹۵ شرکت ملی حفاری ایران پس از ترخیص تیم زمین شناسی در حین بالا آوردن لوله دچار آتش سوزی گسترده شد که این حریق سبب ذوب شدن برخی از تجهیزات شد.

دریس مدیر فنی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیرعامل شرکت ملی حفاری و تعدادی از مسئولان شرکت نفت برای نظارت دقیق‌تر برای مدیریت حادثه راهی این دکل نفتی شدند.

در همین ارتباط مدیر روابط عمومی وزارت نفت اعلام کرد: دکل شماره ۹۵ در منطقه رگ سفید یک دکل گازی بوده که از حدود یک ساعت پیش شعله‌ور شده است.

بر اساس اعلام وزارت نفت، بیژن نامدار زنگنه نماینده ویژه‌ای را به محل حادثه فرستاده است.

این آتش سوزی ادامه دارد و گستردگی این آتش سوزی به حدی است که برای مهار آن بالگرد اعزام شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها