جانشین وزیر دفاع: برد‌ موشک‌ها ‌را ‌افزایش داده‌ایم‌‌/ با هر‌گونه تهدید دشمن مقابله خواهیم کرد

جانشین وزیر دفاع: برد‌ موشک‌ها ‌را ‌افزایش داده‌ایم‌‌/ با هر‌گونه تهدید دشمن مقابله خواهیم کرد
چهارشنبه 10 آبان 1396 - 20:38

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه برد‌‌ موشک‌ها ‌را ‌افزایش داده‌ایم‌‌، گفت: ‌هرگز سیاست حمله‌کننده نخواهیم داشت اما با هر‌گونه تهدید دشمن مقابله خواهیم کرد‌.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سردار قاسم تقی‌زاده عصر امروز در حاشیه افتتاح کشتارگاه تمام اتوماتیک طیور مزرعه نمونه گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزرات دفاع برای توسعه همه‌جانبه برنامه 4 ساله‌ای را نوشته و در اختیار رهبر معظم انقلاب و مجلس قرار داده است.

وی تاکید کرد: این برنامه توسعه‌ای در ابعاد سازمانی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و مدرن‌تر کردن صنایعی که در گذشته قدمت دارند انجام می‌شود.

تقی‌زاده تصریح کرد: در این برنامه استفاده از تکنولوژی‌های مدرن را در نظر داریم تا در برابر تهدیدات احتمالی دشمنان بتوانیم مقابله کنیم.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: در بخش دوم توسعه‌ همکاری و همیاری دولت است که در پروژه‌های ملی از جمله طرح‌های عمرانی، اقتصادی و صنعتی و در بخش توسعه پروژه‌های کشاورزی و صنایع تبدیلی با کمک مردم در چارچوب برنامه‌های ساختار یافته انجام می‌دهیم.

تقی‌زاده درباره اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان‌ها و استان گلستان تاکید کرد: این طرح‌ها در مناطق محروم در راستای اقتصاد مقاومتی برای ایجاد اشتغالزایی و توسعه اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح که امروز در استان گلستان راه‌اندازی شد به کمک شرکت اتکا در راستای حمایت از خانواده‌های نیروهای مسلح و دیگر خانواده‌ها به بهره‌برداری رسید و برای توسعه این مناطق است.

جانشین وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح  گفت: ‌گلستان از جمله استان‌هایی است که مورد حمایت بوده و بر توسعه آن تاکید شده است.

برای مقابله با دشمنان، ‌تقویت پروژه‌های موشکی‌‌ را در دست داریم و ‌هرگز سیاست حمله‌کننده نخواهیم داشت، اما با هر‌گونه تهدید دشمن مقابله می‌کنیم‌ و در همین راستا برد‌ موشکی ‌را ‌افزایش داده‌ایم.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در وزارت دفاع یکی از مسائل مهم در کنار توسعه نظامی توسعه اقتصادی است، گفت: ‌حضور فعال در پروژه‌های عسلویه، مس سرچشمه و مزرعه نمونه گلستان یکی از مهم‌ترین اقدامات این وزارتخانه بوده و 18 سر‌فصل از 24 سر‌فصل اقتصاد مقاومتی بر عهده  وزارت دفاع گذاشته شده است.

به گزارش تسنیم، تقی‌زاده با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران گفت: ما همیشه شاهد دشمنی‌هایی از طرف آمریکا بود‌ه‌ایم اما فرزندان این مرز و بوم همواره حافظ منافع نظام هستند و فعالیت‌های فراوانی را در دفاع از نظام داشته‌اند.

تقی‌زاده ‌با بیان در برهه کنونی "حفظ وحدت"‌ بسیار مهم است، گفت: ‌برای مقابله با دشمنان، ‌تقویت پروژه‌های موشکی‌‌ را در دست داریم و ‌هرگز سیاست حمله‌کننده نخواهیم داشت، اما با هر‌گونه تهدید دشمن مقابله می‌کنیم‌ و در همین راستا برد‌ موشکی ‌را ‌افزایش داده‌ایم.

پربیننده ترین خبرها