حاشیه های جالب تمرین امروز تیم ملی؛

کری بازیکنان پرسپولیس و استقلال در تمرین تیم‌ملی!

کری بازیکنان پرسپولیس و استقلال در تمرین تیم‌ملی!
پنج‌شنبه 11 آبان 1396 - 19:59

حضور تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس و استقلال در تمرین امروز تیم‎‌ملی حواشی زیادی در پی داشت.

العالم-ایران/ورزشی

دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای انجام دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم‌های ملی پاناما و ونزوئلا امروز از ساعت 15:30 در زمین تمرینی پژوهشگاه صنعت نفت آغاز شد.

*اتوبوس تیم ملی ایران ساعت 15 وارد محل تمرین شد و بازیکنان در محل تمرین حضور پیدا کردند تا بعد از صحبت‌های کی‌روش تمرین خود را آغاز کند.

*همچنان سریال مشکلات تیم ملی و نبودن امکانات کافی در تمرینات این تیم ادامه دارد و امروز هم به دلیل نبودن رختکن در فضای تمرین تیم ملی، بازیکنان مجبور شدند کنار زمین لباس‌های خود را تعویض کنند.

*پژمان منتظری و میلاد محمدی دو بازیکن تیم ملی  علیرغم اینکه به خاطر مصدومیت به اردوی تیم ملی دعوت نشده‌اند در این تمرین حضور پیدا کرده و به صورت اختصاصی به تمرین پرداختند.

* تقابل بازیکنان استقلال و پرسپولیس در تمرین امروز بسیار جالب بود و آنها در فرصت‌های مناسب  با اشاره به دربی 85 برای هم کری می خواندند.

*26 بازیکن حاضر در تمرین تیم ملی امروز ابتدا زیر نظر مربی بدنساز به کارهای کششی و نرمشی پرداختند. در ادامه به مدت 10 دقیقه به دور زمین دویدند و سپس به 3 گروه تقسیم شده و به کارهای حفظ توپ و تمرین آقاوسط پرداختند. تمرین بعدی تیم ملی ایران زیر نظر کارلوس کی‌روش دنبال شد و بازیکنان به 2 گروه تقسیم شده و رو به کارهای تاکتیکی آوردند. گروه اول بازی در دروازه‌های کوچک را دنبال کردند و گروه دوم نیز به کارهای حفظ توپ و تمرین پرسینگ روی آوردند.

*بازیکنان تیم ملی امروز یکدست لباس سبز رنگ به تن داشتند و کادر فنی تیم لباس یکدست آبی و کی‌روش نیز  لباس قرمز بر تن داشت.

*4 دروازه‌بان تیم ملی امروز زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها به تمرینات اختصاصی پرداختند.

*سید جلال حسینی، مهدی ترابی و سعید آقایی به صورت جداگانه تمرین کردند.

*یکی از دوربین‌های تلویزیونی امروز در محل تمرین حضور پیدا کرد و تمرین تیم ملی ایران را به صورت زنده پوشش خبری داد.

*تمرین تیم ملی ایران پس از یک ساعت به پایان رسید و بازیکنان در اختیار خودشان بودند.

*تمرین فردای تیم ملی ایران ساعت 11 صبح در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

*تیم ملی فوتبال کشورمان روزهای هجدهم و بیست‌ودوم آبان به ترتیب با تیم‌های ملی پاناما و ونزوئلا دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد. 

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها