دختر بچه 7 ساله فرودگاه ژنو را به هم ریخت

دختر بچه 7 ساله فرودگاه ژنو را به هم ریخت
شنبه 13 آبان 1396 - 10:42

دختر بچه هفت ساله ای در فرودگاه ژنو به تنهایی و بدون بلیط سوار هواپیمایی متعلق به خطوط هوایی ایزی جت شد و با این اقدام سیستم امنیتی فرودگاه را به رهم ریخت. این کودک پس از عبور از همه کنترل های فرودگاه توانست سوار هواپیما شود.

العالم ـ گوناگون

به گزارش یورو نیوز، با بازسازی مسیر این بچه مشخص می شود وی در خیابانهای ژنو از پدر خود جدا شده و با قطارهای ویژه به فرودگاه می رسد. سپس با عبور از کنترل فرودگاه و ورود به سالن خروجی، به داخل هواپیمای ایزی جت به مقصد آژاکسیوی فرانسه راه پیدا می‌کند. در نهایت یکی از کارکنان فرودگاه متوجه حضور دختر بچه در هواپیما شده و او را تحویل پلیس می دهد.

برتران استامپفلی، سخنگوی فرودگاه ژنو در واکنش به این رویداد گفت: «سیستم باید به نحو مطلوب‌تری نقایص امنیتی را که یک بچه می تواند با استفاده از آن وارد هواپیما شود، شناسایی کند. این رویداد بی‌سابقه و تاسف آور به خوبی این مسئله را نمایان کرد.»

پس از این رویداد فرودگاه ژنو در نظر دارد ساز و کارها و تدابیر امنیتی خود را تقویت کند. طی روزهای گذشته این دومین بار است که فردی با عبور از نقاط کنترل فرودگاه ژنو بدون بلیط سوار هواپیما می شود.

پربیننده ترین خبرها