مردم سوریه اسرائیل را غافلگیر کردند

مردم سوریه اسرائیل را غافلگیر کردند
يکشنبه 20 فروردين 1391 - 10:27

حمايت گسترده مردم سوريه از نظام و ناکامي نقشه هاي آمريکا و هم پيمانان منطقه اي آن براي براندازي بشار اسد، محافل سياسي و رسانه اي رژيم صهيونيستي را غافلگير کرد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "قیس ویرو" کارشناس مسائل لبنان و سوریه در مصاحبه با کانال ده تلویزیون رژیم اسرائیل اظهار داشت: "آخرین تحولات سوریه حاکیست، بشار اسد همواره با گامهای استوار در برابر همه  فشارها و طرحها برای سرنگونی نظام ایستاده است، و بحران سوریه را با پیروزی پشت سر خواهد گذاشت".

وی گفت: "بشار اسد در تحولات اخیر سوریه هم به پیروزی نظامی دست یافت و هم افکار عمومی مردم سوریه را جلب کرد".

ویرو خاطرنشان کرد: "شبکه های رسمی سوریه با پخش برنامه های ویژه ای عملکرد شبکه های الجزیره و العربیه را در تشویش افکار عمومی مردم سوریه فاش کردند. و مردم سوریه نیز آنچه را که رسانه های بین المللی درباره تحولات این کشور به تصویر می کشند، باور ندارند".

قیس ویرو خاطرنشان کرد: "پس از چیره شدن ارتش سوریه بر منطقه بابا عمرو و گرفتن آن از دست مخالفان، نیروهای سوریه نوارهای ویدیویی متعددی که عناصر مخالف بشار اسد قصد ارسال آنها را به شبکه های الجزیره و العربیه و سی ان ان  داشتند، کشف و ضبط کردند".

 

"وفیق ابراهیم" نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی در بررسی این گزارش، در گفت وگو با برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه" (از نگاه رسانه های اسرائیل) شبکه العالم تصریح کرد: "حمایت گسترده مردم سوریه از نظام بشار اسد، اسرائیلیها و آمریکاییها و حکومتهای قطر و عربستان و ترکیه را غافلگیر کرد".

وی گفت: "غربیها و متحدان آنان در منطقه همه توان خود را برای براندازی نظام بشار اسد و برانگیختن افکار عمومی مردم سوریه علیه این نظام بکار بستند، اما همه توطئه های آنان با بن بست مواجه شد".

8-9:07



پربیننده ترین خبرها