ترامپ به امپراتوری ژاپن تعظیم نکرد

ترامپ به امپراتوری ژاپن تعظیم نکرد
دوشنبه 15 آبان 1396 - 10:05

رئیس‌جمهوری آمریکا امروز(دوشنبه) در جریان دیدار با امپراتوری ژاپن و همسر او به آنها تعظیم نکرد و به دست دادن و تکان دادن سر اکتفا کرد.

العالم- آمریکا 

پیشتر باراک اوباما در کشورش برای تعظیم به این خاندان سلطنتی مورد انتقاد قرار گرفته بود و ترامپ تلاش کرد تا خود را به این دردسر نیندازد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به همراه همسرش در ورودی کاخ سلطنتی ژاپن با امپراتوری این کشور و همسرش دیدار کردند.

ترامپ با لبخند به امپراتور ۸۳ ساله ژاپن سری به نشانه احترام تکان داد. پس از آن، این چهار تن از طریق مترجم با یکدیگر گفت‌وگوی مختصری داشتند که از تلویزیون پخش شد.

پس از آن، ترامپ دوباره با امپراتوری ژاپن دست داد و چندین بار با دست چپ به روی بازوی او زد. او به آکیهیتو، امپراتوری ژاپن گفت: برای این دیدار فوق‌العاده از شما متشکرم. اطمینان دارم دوباره با یکدیگر دیدار خواهیم کرد.

پیشتر باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به دلیل دیدار با امپراتور ژاپن در سال ۲۰۰۹ و تعظیم به او در داخل مورد انتقاد قرار گرفته بود. برخی از مفسران آمریکایی معتقدند که رئیس‌جمهوری آمریکا نباید سر خودش را پیش خاندان‌های سلطنتی خارجی خم کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها