تأکید ولایتی و ولید معلم بر هماهنگی میان دمشق و تهران

تأکید ولایتی و ولید معلم بر هماهنگی میان دمشق و تهران
دوشنبه 15 آبان 1396 - 18:03

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با وزیر خارجه سوریه تأکید کرد که تهران در همه زمینه‌ها به حمایت از سوریه ادامه خواهد داد و در نبرد این کشور علیه تروریست‌ها همچنان حامی آن باقی خواهد ماند.

العالم-ایران/سیاسی

 «علی اکبر ولایتی» مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امروز دوشنبه در دمشق با «ولید معلم» وزیر خارجه سوریه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، دو طرف روابط برجسته دو جانبه و راههای تحکیم آن و تحولات سوریه و منطقه را بررسی کردند.

خبرگزاری سانا گزارش داد که دیدگاههای دو طرف درباره لزوم افزایش هماهنگی و مشورت میان دو کشور برادر در برهه های آتی برای افزایش پیروزیهای محور مقاومت در برابر تروریسم و حامیان آن کاملا با هم تطابق داشت.

معلم آخرین تحولات میدانی و سیاسی سوریه را تشریح و از پیروزیهایی قدردانی کرد که ارتش سوریه به همراه همپیمانان و دوستان خود محقق کرده و آخرین نمونه آن، آزادسازی دیرالزور بود.

وی تأکید کرد که سوریه به نبرد علیه تروریسم تکفیری و حامیان آن در سوریه تا تحقق پیروزی و بازگشت صلح و ثبات به اراضی خود ادامه خواهد داد و از حمایتهای بی شائبه جمهوری اسلامی ایران از این کشور قدردانی کرد.

ولایتی نیز تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها به حمایت از سوریه ادامه خواهد داد و در نبرد این کشور علیه تروریستها همچنان حامی آن باقی خواهد ماند.

وی همچنین پیروزیهای اخیر ارتش سوریه در برابر داعش به ویژه در شرق این کشور را تبریک گفت و تأکید کرد که این پیروزیها، پیروزی محور مقاومت در منطقه و شکست طرح تخریبی صهیونیستی آمریکایی و حامیان آن است. 

پربیننده ترین خبرها