راز ناراحتی و استعفا طاهری از پرسپوليس فاش شد

راز ناراحتی و استعفا طاهری از پرسپوليس فاش شد
دوشنبه 15 آبان 1396 - 22:27

یکی از افراد نزدیک به وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس راز ناراحتی و استعفای طاهری را فاش کرد.

العالم - ایران / ورزشی

میزان -- بعد از اینکه روز گذشته اعلام شد علی اکبر طاهری از سمتش در باشگاه پرسپولیس استعفا داده و حمیدرضا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل موقت این باشگاه انتخاب شده، حرف و حدیث در مورد علت استعفای طاهری به اوج خودش رسید.

در این میان خیلی‌ها اعتقاد داشتند که اختلاف نظر شدید طاهری با وزیر ورزشعلت اصلی این استعفا بوده اما اصل ماجرا چیز دیگری است.

یک منبع آگاه و نزدیک به باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش در مورد علت استعفای طاهری اظهار داشت: واقعیت این است که حداقل ما اختلافی بین طاهری و سلطانی‌فر ندیدم و وزیر هم همیشه از طاهری حمایت کرد.

وی در خصوص اینکه آیا در ناراحتی و استعفای طاهری پای اسپانسر پیشین پرسپولیس در میان است، خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که اختلافاتی بین این شخص و طاهری وجود دارد. بعد از اینکه این شخص امسال تبلیغات دور زمین را گرفت و با صدا و سیما هم قراردادی امضا کرد این اختلاف‌ها بیشتر هم شد.

این منبع آگاه ادامه داد: وقتی امسال باشگاه پرسپولیس بر سر قضیه مانوئل ژوزه و چند پرونده دیگر با مشکل شدید مالی روبرو شد، اسپانسر فعلی آمد و هزینه‌ها را پرداخت کرد. حالا طاهری می‌گوید نامردی است که بخواهد پشت اسپانسر فعلی را خالی کند و دوباره با اسپانسر قبلی ادامه بدهد.

وی در مورد اینکه آیا طاهری با مدیری از مدیران وزارت ورزش هم اختلافی دارد، گفت: همانطور که گفتم بین طاهری و سلطانی‌فر هیچ مشکلی وجود ندارد اما نمی‌دانم در مورد بقیه مدیران وزارت ورزش هم اینچنین است یا خیر؟

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها