صادق زاده: اختلال در شبکه «ای نماد» بزودی برطرف می شود

صادق زاده: اختلال در شبکه «ای نماد» بزودی برطرف می شود
دوشنبه 15 آبان 1396 - 22:42

«⁣رمضانعلی صادق زاده» رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران با تایید مشکل به وجود آمده در هنگام دریافت مجوز از شبکه «ای نماد» گفت:ظرف دو تا سه روز آینده مشکل ای‌نماد حل می‌شود.

العالم - ایران / اقتصادی

بیش از ⁣۳ هفته است که کسب‌وکارهای اینترنتی نمی‌توانند ای‌نماد دریافت کنند! «⁣رمضانعلی صادق زاده» رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در گفتگو با «استارت آپ 360» گفت:مشکل و اختلال به‌وجود آمده به دلیل تغییر پیمانکار است و پیمانکار جدید شرکت مگفا است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی ظرف دو تا سه روز آینده مشکل ای‌نماد حل می‌شود، اما ممکن است حین عمل مشکلی به وجود بیاید که این روند را طولانی‌تر کند.

نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است که از طرف مرکزی با نام توسعه تجارت الکترونیکی که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود.

نشانه‌ای نمادین است که منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر شده و به کسب و کارهای مجازی (کسب و کار اینترنتی و موبایل) مجاز با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آنها اعطا می‌گردد؛ این نماد پس از بررسی وبگاه (وب‌سایت) و احراز هویت و صلاحیت مالک (حقیقی یا حقوقی) آن برای مدت یک سال صادر می‌گردد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها