نتایج قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی

نتایج قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی
سه شنبه 16 آبان 1396 - 08:00

نتایج قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران مشخص شد.

العالم - ایران / ورزشی

ورزش سه -- بعد از آنکه مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی در برنامه نود برگزار شد، اکنون با تصمیم سازمان لیگ قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها با حضور سرمربیان و مسؤولان تیم‌های حاضر در این مسابقات با تاخیر ۴۵ دقیقه‌ای از ساعت ۲۰:۴۵ امشب با پخش زنده اینترنتی از استودیو به‌سیما آغاز شد.

استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز، صنعت نفت آبادان، ایران‌جوان بوشهر، استقلال خوزستان، خونه به خونه ‏بابل، گسترش فولاد تبریز و برنده بازی «پرسپولیس- بادران» تهران تیم‌هایی هستند که در مرحله یک چهارم نهایی به میدان خواهند رفت.

بعد از انجام مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در فصل ۹۷-۹۶ یادواره آزادسازی خرمشهر، حریفان تیم‌ها به صورت زیر مشخص شد:

(نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

استقلال تهران- ایران‌جوان بوشهر

خونه به خونه بابل- گسترش فولاد تبریز

استقلال خوزستان- تراکتورسازی تبریز

برنده (پرسپولیس- بادران تهران) - صنعت نفت آبادان

* دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روزهای بیست و هشتم و بیست و نهم آذرماه برگزار می‌شود.

* استقلال خوزستان به دلیل اینکه در مرحله قبل مهمان بوده و سایر تیم‌ها میزبان، در صورت تقابل با هر تیمی به غیر از پرسپولیس(اگر موفق به برد برابر بادران شود) که قرعه‌کشی خواهد شد، قطعا میزبان خواهد بود.

* پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل بادران و صعود به جمع ۸ تیم نهایی جام حذفی، قطعا در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت خواهد بود.

* استقلال اگر برابر ایران‌جوان به برتری دست پیدا کند، تبدیل به نخستین تیم تاریخ جام حذفی خواهد شد که بدون تقابل با تیم‌های لیگ برتری راهی ۴ تیم پایانی این رقابت‌ها می‌شود.

* همانند مراحل قبل جام حذفی شاهد تقابل استقلال تهران و پرسپولیس تا این مرحله نخواهیم بود.

* بازی بادران تهران در هفته هفدهم لیگ یک معوقه اعلام شد و این تیم در تاریخ نوزدهم آذرماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرد و در صورت صعود به جمع ۴ تیم پایانی، در تاریخ بیست و نهم آذرماه به مصاف صنعت نفت آبادان برود؛ ضمن اینکه دیدار معوقه هفته هفدهم بادران برابر ماشین‌سازی تبریز هم در تاریخی بین نوزدهم و بیست و نهم آذرماه برگزار خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها