محمد عبدالسلام مطرح کرد؛

سکوت «جامعه جهانی» کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن

سه شنبه 16 آبان 1396 - 21:57

سخنگوی جنبش مردمی انصارالله یمن گفت که عربستان سعودی در سایه سکوت و تبانی جامعه بین الملل و مدعیان دفاع از حقوق بشر به جنایات خود در حمله به غیر نظامیان یمنی ادامه می دهد.


شبکه خبری المسیره -- «محمد عبدالسلام» گفت: نهادهای حقوق بشری و طرف های ذیربط باید فشار بر ائتلاف ضد یمن به سرکردگی عربستان را برای جلوگیری از بی توجهی به زندگی غیرنظامیان و هدف قرار دادن آنها، افزایش دهند.

وی همچنین خبرهای مربوط به زخمی شدن شدن صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن را در حمله جنگنده های سعودی به استان حجه در غرب یمن تکذیب کرد.

سخنگوی جنبش مردمی انصارالله با محکوم کردن حمله هوایی امروز به منطقه هران شهرستان افلح در استان حجه واقع در غرب یمن که شمار زیادی کشته و زخمی برجای گذاشت گفت که یمن در حال حاضر با تهاجم و کشتار خونین از سوی تجاوز سعودی-آمریکایی روبه روست. 

عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد. 

این تجاوز نظامی که هیچ دستاوری برای ریاض و متحدانش نداشته و تنها سبب ویرانی کشور فقیر یمن و کشتار و آوارگی یمنی ها شده است.

پربیننده ترین خبرها