وزارت بهداشت یمن کشتار فجیع شهروندان در حجه را محکوم کرد

وزارت بهداشت یمن کشتار فجیع شهروندان در حجه را محکوم کرد
چهارشنبه 17 آبان 1396 - 08:35

وزارت بهداشت عمومی و جمعیت یمن، جنایت ائتلاف متجاوز آمریکایی، صهیونیستی و اماراتی در کشتار شهروندان دراستان حجه یمن را محکوم کرد.

العالم - یمن

به گزارش خبرنگار العالم از یمن، «عبدالحکیم الکحلانی» سخنگوی رسمی وزارت بهداشت عمومی و جمعیت یمن گفت: حمله روز گذشته جنگنده های متجاوز سعودی به منطقه هران در استان حجه یمن به منزله نقض آشکار قوانین و مقررات بین المللی و نادیده گرفتن همه ارزش های انسانی، دینی و اخلاقی است.

وی افزود : کشتار شهروندان یمنی اعم از زن و کودک، پیر و جوان طی چند ساعت و با حملات متعدد به منازل شهروندان در روستای المنوابه درهران از توابع استان حجه ، صورت گرفت.

الکحلانی درادامه گفت : دراین حمله، امدادرسانان با موتورسیکلت هایشان و نیز خودروی آمبولانس وابسته به دفتر بهداشت و جمعیت استان حجه هدف حمله قرار گرفت.

به گفته وی، آمارهای اولیه نشان می دهد که دراین حمله بیش از 60 نفر شهید و یا مجروح شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت عمومی و جمعیت یمن افزود: حملات گسترده و جنایت های وحشیانه به شیوه داعشی ها صورت گرفت واجازه عملیات امداد و نجات و شمارش تعداد شهدا و مجروحان را نداد.

الکحلانی از همه آزادگان و شرافتمندان جهان خواست که در برابر این گونه اقدامات ظالمانه سکوت نکنند و جامعه بین الملل را برای توقف این کشتارها و جنایت های ضد بشری تحت فشار قرار دهند.

215

پربیننده ترین خبرها